اخبار ورزشیورزش تهران

نائب قهرمانی تیم شرکت بهره برداری مترو در مسابقات فوتسال کارگری تهران

تیم شرکت بهره برداری مترو در مسابقات فوتسال کارگری تهران به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و به مسابقات دسته اول کارگری استان تهران صعود کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتسال شرکت بهره برداری مترو در فینال مسابقات فوتسال کارگری تهران علی رغم عملکرد مناسب ، نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

شایان ذکر است در فینال این مسابقات دکتر شایسته (مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران) ، مهرداد نقدعلی پور(مدیر تربیت بدنی شرکت بهره برداری مترو تهران) و جمعی از پیشکسوتان فوتسال نیز حضور داشتند.

از نکات قابل تقدیر حمایت دکتر شایسته مدیر عامل شرکت بهره برداری پایتخت از ورزش کارکنان شرکت می باشد که مورد اقبال کارکنان شریف مترو تهران نیز قرار گرفته است.

همچنین مهرداد نقدعلی پور مدیر تربیت بدنی شرکت بهره برداری تهران از حمایت های دکتر شایسته از ورزش کارکنان این شرکت و همچنین رونق دوباره ورزش قدردانی کرد.

گزارش:حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =

دکمه بازگشت به بالا