اخبار ورزشیورزش بانوان

زبردست: برنامه والیبال بانوان برای حضور در انتخابی المپیک مشخص نیست

سرپرست نایب‌رئیسی بانوان اعلام کرد هنوز مشخص نیست تیم والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می‌کند یا خیر.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا برای والیبال زنان از ۱۷ دی‌ماه به میزبانی تایلند آغاز می‌شود که ۸ تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه المپیک به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به عنوان هفتمی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بانوان ایران این شانس را دارند تا در مسابقه انتخابی شرکت کنند. با توجه به اینکه گروهبندی و برنامه مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام شده، اما هنوز برنامه تیم ملی والیبال مشخص نیست.

متین زبردست سرپرست نایب‌رئیسی والیبال بانوان در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: هنوز برنامه ما برای اعزام تیم ملی والیبال بانوان به انتخابی المپیک مشخص نیست و هیچ تصمیم هم گرفته نشده است. البته درخواست داده‌ایم تا این موضوع بررسی شود و باید در اولین فرصت تصمیم کارشناسی در این خصوص گرفته شود.

وی افزود: باید تصمیم بگیریم اگر به این مسابقات اعزام می‌شویم چه امتیازاتی برای ما دارد و اگر قرار به اعزام است چه تیمی راهی این مسابقات خواهد شد. وضعیت فدراسیون را می‌دانید از طرفی ایران میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در بخش مردان را هم برعهده دارد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

دکمه بازگشت به بالا