اخبار ورزشیورزش تهران

رییس هیات روستایی جنوب شرق تهران منصوب شد

رییس هیات روستایی و بازیهای بومی، محلی استان تهران در حکمی امین کمالی فر را به عنوان رییس هیات حوزه جنوب شرق شهر تهران منصوب کرد.
به گزارش  پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت استان تهران، درحکم “حسن داورزنی” آمده است که با توجه به پیشنهاد کتبی اداره ورزش وجوانان جنوب شرق تهران و با عنایت به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی به موجب این ابلاع سرپرست این هیات معرفی می شوید.
امید است که با استعانت از خداوند متعال با برنامه و اهداف هیات استان در امر احیا و ترویج وتوسعه ورزش روستایی یه عنوان یک ماموریت ارزشی و فرهنگی در بخش ورزش موفق وکوشا باشید.
حوزه ورزش جنوب شرق تهران مناطق شهری ۱۲، ۱۴ و۱۵ را تحت پوشش خود قرار می دهد.
امین کمالی فر نیز تا کنون با بیش از ۱۰سال خبرنگار ورزشی و شاغل در این حوزه در سطح استان نیز همزمان مسئول روابط عمومی هیات ورزش روستایی استان تهران، مسول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جوین، عضو شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مشاور و روابط عمومی هیات کونگفو استان تهران، دبیر روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
از مهم ترین اهداف رییس هیات جدید را می توان برگزاری و فعال سازی رشته های ورزشی روستایی در بعد ورزش همگانی در مناطق شهری متبوع، توجه به بخش سلامت و سنجش قامت زنان، برگزاری لیگ های روستایی، تهیه کتابچه ورزش روستایی، ترویج آداب، رسوم سنتی اقوام و برگزاری رویداد های استانی وملی و بین المللی به عنوان بازوی هیات استان تهران خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا