اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش جانبازان و معلولینویژه‌های خبری

رژه کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

مراسم افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو امروز با حضور ورزشکاران کاروان کشورهای مختلف برگزار و کاروان ایران نیز به پرچمداری ساره جوانمردی و وحید نوری رژه رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی هانگژو در ورزشگاه المپیک این شهر برگزار شد.

*این مراسم با استقبال گسترده تماشاگران همراه بود و ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و بخش‌هایی از این مراسم توسط افراد توان یاب پیگیری شد.

*در آغاز مراسم کودکان توان یاب چینی پرچم این کشور را وارد ورزشگاه کردند و در ادامه به افراد نظامی دادند تا پرچم چین در ورزشگاه افراشته شود.

*کشور افغانستان به عنوان اولین کاروان پرچم دار وارد ورزشگاه شد.

*برنامه های متنوع و جذاب با جلوه‌های بصری در مراسم چشم ها را خیره کرد. ستاره هایی را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته بودند و هنگامی که نور ورزشگاه کاهش می یافت این ستاره ها با دستور مجری برنامه توسط تماشاگران روشن می شد و لحظات جالبی را رقم می زد.

*کاروان ایران با پرچمداری وحید نوری و ساره جوانمردی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

*قرار بود ساره جوانمردی به همراه فرزندش در مراسم حاضر شود اما مسئولان برگزاری به خاطر سن و سال پایین این کودک اجازه حضور در رژه را ندادند.

*هنگامی که کاروان فلسطین از جایگاه عبور کرد مورد تشویق شدید چینی ها قرار گرفت.

در پایان مراسم، مشعل بازی های پاراآسیایی به شکل زیبایی روشن شد.

در پایان یکی از ورزشکاران چین به نمایندگی از سه هزار ورزشکار حاضر در بازی‌ها سوگند یاد کرد که همه  ورزشکاران به قوانین این بازیها احترام می‌گذارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

دکمه بازگشت به بالا