اخبار ورزشیورزش تهران

رویارویی تیم های فوتبال جوانان آینده نگر و آتش نشانی

در ادامه مسابقات دوستانه ی فوتبال کانون جوانان منطقه ۱۴، مسابقه تیم های جوانان آینده نگر و آتش نشانی با پیروزی تیم کانون همراه شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی کانون جوانان منطقه چهارده تهران، در تقابل تیم های فوتبال کانون جوانان منطقه ۱۴ (جوانان آینده نگر) و آتش نشانی منطقه ۱۴ که عصر روز سه شنبه به میزبانی کانون جوانان در زمین ورزشی مرحوم عابدی برگزار شد پس از دو نیمه ۳۰ دقیقه ای که با رقابتی همراه با رفاقت ادامه یافت سرانجام تیم کانون جوانان توانست بر حریف خود پیروز شود.

شایان ذکر است تیم فوتبال جوانان آینده نگر با بازیکنانی همچون مصطفی معطریان ، علی بیک زاده ، سجاد منتظری، محمد سلیمانی، محمدرضا بیات ، ایلیا تبریزی ، امیرحسین عامری فرد و حسین شیرازی در این مسابقه دوستانه شرکت کرد.

همچنین این مسابقه زیبا و جذاب مورد استقبال جمعی از پیشکسوتان و شهروندان قرار گرفت که از نزدیک نظاره گر این رقابت همراه با رفاقت بازیکنان دو تیم بودند.

در پایان این مسابقه دو تیم ضمن ارائه ورزش نشاط و سلامتی شعار تا مهربانی راهی نیست را بازی ای جوانمردانه محقق کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا