اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیرروستا:‌ تارتار صبور باشد/ او همچنان سرمربی پیکان است

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: مهدی تارتار تاکنون نامه‌ای برای استعفای خود به باشگاه نداده و همچنان وی را سرمربی خود می‌دانیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره استعفای مهدی تارتار از سرمربی تیم پیکان اظهار داشت: تارتار تاکنون نامه کتبی درباره موضوع به ما نداده و همچنان سرمربی پیکان است. ان‌شاءالله در تصمیم خود تجدیدنظر می‌کند و به تیم برگردد.

وی درباره اینکه اگر تارتار به صورت رسمی نامه استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره باشگاه کند، گفت: این موضوع به بحث تصمیم سیستماتیک باشگاه و هیأت مدیره بازمی‌گردد البته به نظر من با این استعفا موافقت نخواهد شد و تارتار همچنان سرمربی تیم ما می‌ماند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره اینکه مهدی تارتار اعتقاد دارد ابزارهای فنی لازم را برای موفقیت تیم پیکان در اختیار ندارد، توضیح داد: به هر صورت هر مربی تفکرات و فلسفه‌ای دارد اما تارتار قبل از حضورش در پیکان بررسی کرده و با علم به اینکه پیکان چه نفراتی دارد به این تیم آمد. باشگاه هم برخی بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

مدیرروستا افزود: تارتار باید کمی صبور باشد زیرا تیم پیکان در ۲-۳ هفته آینده به اهداف مدنظر وی نزدیک‌تر خواهد شد. من قطعاً با وی صحبت کرده و از مهدی تارتار می‌خواهم در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و فردا در تمرین تیم حاضر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا