اخبار ورزشیفوتبال جهان

رونالدینیو: مالدینی بهترین مدافعی بود که برابرش بازی کردم

بازیکن بزرگ اسبق برزیل و بارسلونا از مدافع پیشین آ.ث‌میلان و تیم ملی ایتالیا به عنوان بهترین بازیکنی که مقابلش به میدان رفت، یاد کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت، رونالدینیو در مصاحبه‌ای که با اسکافگمینگ انجام  داد، در مورد بهترین و قوی‌ترین مدافعی که مقابلش در تمام ادوار بازی کرد، حرف به میان آورد.

اعجوبه سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۳ تیم ملی برزیل اظهارداشت:من در تمام سال‌های که بازی می‌کردم، اجازه پیداکردم مقابل سوپراستارهای زیادی مثل زیدان‌، فیگو یا آنری بازی کنم. با این حال اگر قرار باشد که بگویم بهترین مدافعی که برابرش بازی کردم، چه کسی بوده،‌ بی شک از پائولو مالدینی یادمی‌کنم.

بازیکن سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ بارسلونا افزود: مالدینی فوق‌العاده توانمند در پستش بود. او به حد باورنکردنی زیرک بود و بازیکن برابرش نمی‌توانست به راحتی او را فریب دهد.

رونالدینیو ۳۹ ساله که یک سال قبل بازنشسته شد،‌ در دوران ورزشی خود برای تیم های گرمیو، پاری‌سن‌ژرمن،‌بارسلونا، آ.ث میلان، فلامینگو،‌اتلتیکو مینیرو، کرتارو و فلومیننسه بازی کرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا