اخبار ورزشیسایر اخبار

رضوانی: خانواده شنا با خویشتن‌داری فدراسیون را یاری کنند

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر نگاه مثبت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تعامل حداکثری با قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو خواستار حفظ آرامش و خویشتن داری ورزشکاران و خانواده های محترمشان شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن رضوانی، رئیس فدراسیون با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت استخر آزادی به عنوان خانه شنا کشور از نیم قرن گذشته تاکنون خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه مثبتی در وزارت ورزش نسبت به این موضوع وجود دارد. شخص وزیر محترم، ریاست کمیته ملی المپیک و همچنین معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با جدیت مسائل را رصد کرده و پیگیر درخواست ما در مجموعه شنا کشور هستند.

رئیس فدراسیون شنا در پایان گفت: امیدوارم تمام اعضای خانواده شنا، شیرجه و واترپلو بویژه ورزشکاران و مربیان محترم با صبوری و پرهیز از هر نوع رفتار احساسی ما را در پیگیری مطالبات از مجرای اداری یاری کنند. چرا که هرگونه بداخلاقی تنها آب را به آسیاب برخی افراد معلوم الحال می‌ریزد و در نهایت مجموعه خانواده فرهیخته ورزش‌های آبی کشور متضرر خواهند شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا