اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

رضازاده: زجر کشیده وزنه‌برداری هستم

قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین رضازاده در حاشیه برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بحرین اظهار داشت: ما زجر کشیده این رشته هستیم هم به عنوان ورزشکار و چند سالی هم رییس فدراسیون و الان هم به عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون و عضو کمیته فنی اینجا در کنار بچه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و در اردوهای مختلف بودند و تا به امروز در بانوان توانستیم مدال کسب کنیم آن هم سه مدال طلا.

قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک با اشاره به بخش آقایان عنوان کرد: در آقایان تعدادی از بچه‌ها اصلا در اردوها نبودند و اخیرا به اردو اضافه شدند. در حال حاضر مسابقات دسته ۱۰۹ و فوق سنگین باقی مانده که ملی پوشان صد درصد وزنه های خوبی خواهند زد و مدال خواهند گرفت.

رضازاده عنوان کرد: مهمترین هدف فدراسیون این است که برای بانوان و آقایان برنامه ریزی خوبی انجام شود تا در بازی‌های آسیایی مدال بگیرند. وزنه برداری رشته ای مدال آور است و باید با کمک کمیته ملی المپیک و جذب اسپانسر، برای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی سال آینده در نروژ که انتخابی المپیک است، آماده شویم.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم جدیدی که به فدراسیون آمده در این چند ماه کارهای خوبی انجام داده است. تیم بانوان را جمع و جور کرده و اردوهای خوبی برگزار شده است. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و افراد باید از دوازده ماهِ سال حداقل هشت تا نه ماه در اردو زیر نظر مربیان باشند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان زیر نظر کوروش باقری، مربیان هم آموزش می‌بینند و فدراسیون باید در بحث آموزش مربیان بانوان ورود کند. باید برای برگزاری کلاس های داوری و مربیگری به فدراسیون جهانی درخواست بدهیم. باید از بدنه جوانان به بزرگسالان اضافه شوند و تیم ملی برای مسابقات پیش رو آماده شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا