اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

رحمتی: با منتخب جهان بازی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:برای نساجی که اولین‌بار در لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کند همه بازی‌ها سخت و مهم است.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمهدی رحمتی بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از بازیکنانم که امروز واقعاً تلاش کردند و زحمت کشیدند و هر چه داشتند در زمین گذاشتند. تشکر دیگر از هواداران که امروز ما را تنها نگذاشتند و در کنارمان بودند. برای نساجی که اولین‌بار در لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کند همه بازی‌ها سخت و مهم است.

خودتان دیدید، می‌توانم بگویم با منتخب جهان بازی داشتیم. هم در ۲۰ دقیقه اول داخل زمین و هم در طول ۹۰ دقیقه تمام هواداران تحت‌الشعاع ستاره‌های الهلال بودند.

 الهلال ۴ دوره قهرمان آسیا شده است و اصلاً با تیم ما قابل قیاس نیست که خودمان را قیاس کنیم، ولی بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و توانستیم این تیم را کنترل کنیم.

 به نظرم رفته رفته باید این شخصیت برای نساجی در فوتبال ایران جا بیفتد که هر ساله با برنامه‌ریزی بتواند در لیگ قهرمانان شرکت کند تا این بازی‌ها برای ما شرایط عادی پیدا کند.

 فکر می‌کنم در ۱۵ سال گذشته فوتبال عربستان و تیم الهلال از همه تیم‌های آسیایی جلوتر بوده است. حتی زمانی که ما هم جلوی الهلال بازی کردیم و این تیم را در عربستان بردیم، کل بازی تحت فشار بودیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا