اخبار ورزشیفوتبال ایران

ربیعی: نزدیک بود ببازیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما ۳ امتیاز را از دست دادیم و از این موضوع ناراحتم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان و تساوی در این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم فولاد خسته نباشید می‌گویم. باتوجه به شرایطی که وجود داشت نیمه اول در اختیار تیم ما بود. باید در نیمه اول به دو گل می‌رسیدیم، اما فرصت‌ها از دست رفت. نیمه دوم در کنترل ما بود، اما با توجه به تاکیدی که به بازیکنان بابت ضربات ایستگاهی کرده بودیم اسیر یک ضربه کرنر شدیم. پس از آن با تغییراتی که داشتیم کمی رو به جلوتر رفتیم تا اینکه یک اشتباه توسط خط دفاعی منجر به پنالتی برای حریف شد. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما ۳ امتیاز را از دست دادیم و از این موضوع ناراحتم.

وی ادامه داد: انتظار داشتم شاگردانم با تمرکز بیشتری بازی کنند و حواس‌شان به ضربات ایستگاهی باشد. با وجود اینکه خیلی تلاش کردیم، اما سخت جریمه شدیم. در دیداری که می‌توانستیم برنده باشیم نزدیک بود ببازیم. همین که توانستیم فاصله خود را تیم فولاد را حفظ کنیم خوب است. فولاد در نیم فصل دوم قوی‌تر از نیم فصل اول شده است. برای فولادی‌ها در مسیر آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم و به شاگردان خودم هم خسته نباشید می‌گویم. از حالا باید برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درمورد برخی اعتراض‌های نکونام به تصمیمات داوری در این بازی، خاطرنشان کرد: من به نظر نکونام احترام می‌گذارم. ما هم می‌توانستیم به چند صحنه اعتراض داشته باشیم. هفته گذشته فراموش کرده بگویم که بازی ما مقابل پدیده را داور جوانی قضاوت کرد که خیلی خوب بود. داور امروز هم به صحنه‌ها نزدیک بود و سوت‌های خوبی زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا