اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

شمسایی: ما سرباز کشور هستیم، یک روز به عنوان بازیکن تیم ملی و یک روز به عنوان سرمربی‌

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: رزومه و اعتبار روسیه از ما قطورتر است و اگر بازی دوم را هم با این‌تیم می‌بردیم مغرور می‌شدیم.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید شمسایی پس از دیدار امروز با سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: وقتی یکی از ارکان اصلی نظام تا لین اندازه موشکافانه به فوتبال، فدراسیون و رشته‌هایی مثل فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان نظارت دارد، کمتر ایرانی‌ بازی تیم ملی کشورش را در هر رشته‌ای نگاه نکند. باید به خاطر پرچم کشورش و نام ایران بازی‌ها را ببیند. امروز هم برای من جالب بود سردار به تاکتیک‌ها آشنایی داشت و تکنیک، استراتژیک، اسامی بازیکنان قدیمی و جدید را یک به یک گفت. این نشان می‌دهد فوتسال و فوتبال تا چه اندازه در این جامعه دیده می‌شود. با توجه به نزدیکی این دیدار به جام ملت‌های آسیا از لحاظ روحی خیلی برای تیم ملی موثر بود.

وی عنوان کرد: قبل از اتفاقات فوتبالی که در روزها و ماه‌های آتی پیش رو داریم، یک دیدار صمیمی بود. ان‌شاءالله تیم ملی فوتبال ما پس از چندین سال قهرمان شود که آرزوی همه است. تیم ساحلی قرار است در جام جهانی شرکت کند و فوتسال نیز انتخابی جام جهانی را پیش رو دارد. کل رشته‌های فدراسیون فوتبال باید کامل حمایت شوند. فوتسال هم امسال تنها جایزه ایران را از AFC گرفت و آبروداری کرد. لیاقت داشتن امکانات را داریم. می‌دانم شرایط فدراسیون سخت است اما وقتی از تیم ملی فوتسال انتظار قهرمانی می‌رود ما هم توقع داریم این امکانات برایش فراهم شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: ما سرباز کشور هستیم. یک روز به عنوان بازیکن تیم ملی و یک روز به عنوان سرمربی‌. از رسانه‌ها نیز بابت اتفاقات فوتسال و فوتبال تشکر می‌کنم.

شمسایی در مورد برخورد صمیمی‌اش با بازیکنان تیم ملی فوتبال، توضیح داد: دوستان خیلی خوبی در این تیم و نسل گذشته مثل علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی طارمی و سردار آزمون دارم. تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد. رزومه امیر قلعه‌نویی ‌هم مشخص است. آرزو قلبی همه ما این است که چنین اتفاقی بیفتد. خوشحالم امروز بازیکنان بزرگ تیم ملی را دیدم. لژیونرهای ما تاثیرگذار هستند و ملی‌پوشان لیگ برتری نیز کیفیت خود را نشان داده‌اند.

وی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و احتمال غیبت بازیکنان لژیونر در جام ملت‌ها، عنوان کرد: ما ۴ بازیکن لژیونر داریم. خواهش می‌کنم با توجه به اینکه ۳ بازیکن به واسطه بازی در تیم ملی جمهوری اسلامی سرباز هستند و برای لژیونر شدن مجوز ۳ ماهه می‌گیرند، باید حوزه نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال بداند اولویت کشور است. حسین طیبی سرباز نیست اما این ۴ لژیونر جزء ارکان اصلی تیم ملی هستند که بودن آنها در جام ملت‌ها واجب است. این را به اصولی و کریمیان هم گفته و به مهدی تاج هم می‌گویم. نیروهای مسلح هم بداند باید در فروردین این ۴ بازیکن را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درمورد دیدارهای دوستانه اخیر با روسیه، توضیح داد: در بازی دوستانه باید همه بازیکنان را محک بزنید. حدود ۲۱ ماه در خدمت تیم ملی بودم و همه بازیکنان خوب لیگ را دعوت کردم. روسیه از لحاظ رزومه و اعتبار خیلی قطورتر از ایران است. چندین دوره جزء ۴ تیم دنیا و چندین دوره در فینال جام جهانی بوده و قهرمان اروپا است. کمتر از ۱۴ ساعت بازی دوم را مقابل این تیم انجام دادیم و از لحاظ بدنی کم آوردیم. شاید اگر بازی دوم را می‌بردیم، مغرور می‌شدیم. بازی اول بسیار قوی بودیم اما بازی دوم ضعیف کار کردیم و این برای سایرین تلنگر شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا