اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

ربیعی: مربیگری تیم ملی وزنه‌برداری را با درنظر گرفتن منافع ملی قبول کردم

مربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بعد از صحبتی که با محمدحسین برخواه داشتم با درنظر گرفتن منافع ملی این مسئولیت را قبول کردم.

به گزارش پیشرو اسپرت، وحید ربیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش به عنوان مربی در تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: بعد از صحبتی که با محمدحسین برخواه داشتم با درنظر گرفتن منافع ملی این مسئولیت را قبول کردم؛ امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی وزنه‌برداری و آغاز مرحله جدید اردوهای تیم ملی عنوان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی از جمعه آغاز می‌شود و تیم را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در ترکیه آماده خواهیم کرد. امیدواریم در این رقابت‌ها نتایج قابل قبولی کسب شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از رقابت‌های جهانی پاتایا، علی‌اکبر خورشیدی‌فر یکی از مربیان تیم ملی بزرگسالان، به عنوان مشاور فنی تیم زنان منصوب شد تا در حوزه‌ای جدید، فعالیت خود را ادامه دهد. از سوی دیگر، با قطع همکاری کیانوش رستمی با برادرش، قرار شد پس از این وی نیز با برنامه مربیان تیم ملی کار کند؛ از همین رو فدراسیون وزنه‌برداری تصمیم گرفت تا کادر فنی تیم ملی را ترمیم کند.

از همین رو پس از مشورت با برخواه و پیشنهاد وی، علی جباری و وحید ربیعی به عنوان مربی در این تیم فعالیت خواهند داشت تا تیم ملی برای رقابت های بعدی آماده شود. ربیعی که به کادر کنونی اضافه شده، پیش از این با فدراسیون وزنه‌برداری همکاری کرده و در مقطعی در تیم های ملی پایه حضور داشته است. بدین ترتیب، با تشکیل اردوی جدید تیم ملی، جباری و ربیعی در کنار برخواه تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا