اخبار ورزشیورزش تهران

بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی حوزه ورزش استان تهران تا پایان سالجاری

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان آسیایی و پارا آسیایی اعلام کرد: ۲۵ پروژه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پیشرو اسپرت، رضا گل محمدی افزود: : در گذشته یک حلقه ی مفقوده در بین فعالیت های مرتبط با ورزش در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وجود داشت، اما به مدد اجرایی شدن سیاست های وزارتخانه، اعتماد و اقتدار به بدنه کارشناسی این اداره کل برگشت و تلاش کردیم که مدیران غیر کارشناسی را خارج کرده و از بدنه کارشناسی ورزش و جوانان استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در بخش کارشناسی وجود دارد، افزود : موفقیت یک ورزشکار در میادین ورزشی نیازمند کار تیمی و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان با این ورزشکاران است.
گل محمدی ادامه داد : اداره کل وررش و جوانان استان تهران به عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر برگزیده شد و این به مدد فعالیت خوب پرسنل این اداره و رعایت شاخص ها بوده است.
وی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران استان تهران در میادین ملی و بین المللی خاطر نشان کرد : موفقیت های حاصل شده برای قهرمانان حاصل یک کار تیمی و تلاش های بسیار است و مهم تر از قهرمان شدن ،قهرمان ماندن و اخلاق مداری است.
وی با بیان اینکه آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان تهران با تاکیدات استاندار استان برگزار شد، گفت : از این پس شاهد خواهیم بود که ورزشکاران ما پس از کسب مدال مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند.
گل محمدی اذعان داشت : به مناسبت هفته دولت فصل الخطاب برنامه های این هفته اداره کل ورزش و جوانان تهران ،تجلیل از قهرمانان در دستور کار قرار گرفت و امروز اجرایی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود : در سال ۹۲ یک پروژه ی عمرانی در اداره کل ورزش و جوانان افتتاح شد ، اما در سال ۹۷ به همت همکاران بنده و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۴۰ پروژه ی عمرانی افتتاح گردید و ۲۵ پروژه نیز تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا