اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ربیعی: ذوب‌آهن اگرچه امروز برنده بازی شد اما این تیم خیلی کار دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم که دلیل آن هم کیفیت بد زمین بود.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت: یاد و خاطره آقای سیرویس قایقران گرامی باد. به اهالی رسانه روز خبرنگار هم تبریک می‌گویم، به تیم شایسته ملوان هم خداقوت می‌گویم و همچنین مهدی تارتار که ۲ سال زحمت تیم ذوب‌آهن را کشید. بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم که دلیل آن هم کیفیت بد زمین بود. خیلی برایم جالب است چهارماه پیش من در این زمین آمدم و بازی کردم چمن عالی بود اما نمی‌دانم چرا اکنون این شرایط را پیدا کرد که حتی نمی‌توان در آن دو پاس داد و برای هر دو تیم کار سخت می‌شد و مطلوبیت لازم را نداشت و بازی به سمت اتفاقات کشیده می‌شد و براساس همین هم برنده بازی شدیم. اردیبهشت‌ماه در انزلی با ملوان بازی کردیم زمین بسیار با کیفیتی داشت.

وی افزود: بازی از نظر تراز فنی نمی‌توان خیلی برانداز کرد آن هم به خاطر شرایط زمین و بازی به سمت توپ‌های سوم و قدرت ریسک می‌رفت. به بازیکنان ملوان خسته نباشید و خداقوت می‌گویم و از بازیکنان ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم که در این شرایط آب و هوایی و در این زمین جنگیدند و دویدند و از فرصت‌هایی که داشتیم نسبتاً استفاده کردیم. فکر می‌کنم بیش از یک سال بود که ذوب آهن بیرون از خانه پیروز نشده بود، به کارگران ذوب‌آهن و همچنین مردم اصفهان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه مدافعان شما وقت تلف می‌کردند، گفت: همه من را می‌شناسند این بازی اول بود و هوا هم شرجی و مرطوب؛ دو بازیکن ما واقعاً پای‌شان گرفت. هم آریا کیا و هم بازیکن دیگر، پنج تعویض هم انجام داده بودیم، نمی‌توانست راه برود باید تعویض می‌شد، ملوان هم ۷-۸ دقیقه آخر کاملاً فشار آورد و عقب‌نشینی ما اجتناب‌ناپذیر بود تا بتوانیم از اندوخته‌مان دفاع کنیم.

ربیعی در مورد اینکه در برخی ورزشگاه‌ها تماشاگران نتوانستند به ورزشگاه بیایند، عنوان کرد: من ابتدای امسال هم یک سؤال در مورد تماشاگران پاسخ دادم این را هم بگویم وقتی به انزلی می‌آیم لذت می‌برم. زمین ورزشگاه خوب نبود اما آنچه امشب خوب بود تماشاگران بودند. هواداران پرشور ملوان، حضور تماشاگر فوق‌العاده با ارزش است که امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها حضورشان را داشته باشیم. در ورزشگاه آزادی اما تماشاگران نتوانستند بیایند، دلیل آن را هم نمی‌دانم چون دیروز اعلام شد بازی پرسپولیس بدون تماشاگر است اما امروز لذت بردم. امیدوارم در اصفهان هم شاهد حضور هواداران پرشور ذوب‌آهن باشیم.

وی افزود: ذوب‌آهن اگرچه امروز برنده بازی شد اما این تیم خیلی کار دارد. در مجموع ۱۴-۱۵ بازیکنی که بازی کردند ۶ بازیکن ما زیر ۲۱ سال یا ۲۱ سال‌شان بود. تیم جوانی هستیم و باید روی آن صبوری شود که به مرور ان‌شاءالله شرایط بهتری خواهیم داشت. به همکار عزیزم آقای تارتار هم خسته نباشید می‌گویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

دکمه بازگشت به بالا