اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ربیعی: تهاجمی ترین تیم ایران هستیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: موقعیت خاصی به فولاد ندادیم اما مالکیت توپ را دادیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی بعد از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بابت غیبت دیشبم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. ابتدا باید به کادرفنی تیم فولاد خدا قوت و خسته نباشید بگویم و یک خدا قوت و تشکر جانانه به بازیکنان مس رفسنجان به دلیل تلاش زیادی که در بازی امروز کردند و ارایه دقیق برنامه‌هایی که امروز داشتیم. طبق هدف از قبل تعیین شده بازی کردیم و مالکیت را به فولاد دادیم و پرسینگ و توپ گیری را عقب تر آوردیم. موقعیت خاصی به فولاد ندادیم اما مالکیت توپ را دادیم.

وی افزود: در چند ضد حمله هم موقعیت گل داشتیم و اگر در دادن پاس آخر دقت می‌کردیم موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌شد. ممکن است سؤالات حاشیه‌ای داشته باشید اما قبل از آن باید به تیم خودم خسته نباشید بگویم. ۱۰۴ دقیقه در این فضا و در این هوا با دمای ۴۱ درجه بازی کردیم. جانانه جنگیدیم و مبارزه کردیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به عملکرد خوبی بازیکنانش عنوان کرد: از اسکوچیچ می‌خواهم عملکرد تیم ما را بهتر رصد کند. بله ممکن است بگویید که مس رفسنجان چند هفته است که گل نزده اما طبق آمار در بخش تهاجمی مانند حضور در محوطه جریمه، شوت به دروازه، مالکیت توپ و … تیم اول ایران هستیم اما توپ‌های‌مان گل نشده است.

ربیعی افزود: در پنج بازی اخیر کمترین فرصت را به حریف داده‌ایم. فولاد در این زمینه تیم اول است و ما تیم دوم که کمترین فرصت را به حریف داده‌ایم. اینها راندمان کیفی تیم ما است. بله، مطمئن هستم‌، شیمبا، منشا و لطیفی به گلزنی هم می‌رسند. در فصل گذشته هم تیم ما در پنج هفته اول مشکلاتی داشت. با این حال از اسکوچیچ می‌خواهم نگاه بهتری به تیم ما داشته باشد. رامتین سلیمانی و شاهین توکلی مدافعان ما بی‌نقص کار می‌کنند. حامد لک یکی از بهترین‌ها است. مهدی محبی هم بازیکن بسیار خوبی است. کریم‌زاده بازیکن جوان بومی است که کارش را خیلی درست انجام می‌دهد. صمیمی هم بعد از مصدومیت می‌تواند به ما کمک کند. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و مردم رفسنجان قدر این تیم خوب را می‌دانند. قطعاً تلاش می‌کنیم که اولین بردمان را هم به دست بیاوریم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: هر چیزی که باعث آزردگی خاطر طرفداران فولاد، مردم خوب خوزستان و … شده عذرخواهی می کنم من به مردم خوزستان ارادت دارم ۱۲ سال است که حرفه‌ای کار می‌کنم. بحث‌هایی مثل اتلاف وقت و … در مورد تیم ما درست نیست یک بار حامد لک به زمین افتاد یک بار هم یک بازیکن دیگرمان، دو بار هم داور بازی را قطع کرد و در نهایت داور ۱۱ دقیقه وقت اضافه گرفت.

ربیعی عنوان کرد: من نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و احترام متقابلی به جواد نکونام، کادر خوبش، هاشمی نسب، آقای گرشاسبی و مجموعه خوب فولاد دارم به حواشی نمی‌پردازم. بله در رختکن ما هم یک بازیکن گفت من لگد خوردم و … اما این حرف‌ها نباید زده شود. فولاد و مس هر دو از پاکیزه‌ترین تیم‌ها هستند و کیفیت‌شان هم معلوم است بازی خوبی هم شاهد بودیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا