اخبار ورزشیسایر اخبار

ورزش‌های زورخانه‌ای رسما به جمع ورزش‌های مسابقات جهانی هنرهای رزمی پیوست

در هجدهمین مجمع عمومی ورزش‌های رزمی که در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار شد ورزش‌های زورخانه‌ای به صورت رسمی به عضویت این اتحادیه درآمد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، همزمان با  برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی که در شهر چونگ‌جو کره جنوبی در حال برگزای است هجدهمین مجمع عمومی این مسابقات برگزار شد.

محسن مهرعلیزاده به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانهو کشتی پهلوانی  در این مجمع حضور داشت. با رایزنی‌های صورت گرفته توسط هیات ایرانی در این جلسه با اکثریت آرا اعضای مجمع،  فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای (IZSF) توانست به عضویت این اتحادیه درآید.

لازم بذکر است رایزنی‌ها از سال گذشته برای حضور در این اتحادیه انجام شده بود و از این پس محسن مهرعیزاده به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه ای در جلسات این اتحادیه که مقرر آن در کشورکره جنوبی است حضور خواهد داشت.

با توجه به تهدیدهایی که از سوی کشور ترکیه در ثبت جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای وجود دارد عضویت ورزش‌های زورخانه‌ای توسط IZSF در اتحادیه جهانی هنرهای رزمی می‌تواند بسیار مثمر ثمر در جهت ثبت این رشته در یونسکو با نام ایران باشد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا