اخبار ورزشیورزش تهران

هیئت اسکواش استان تهران رتبه نخست سال ۱۳۹۸ هیئت های استانی را کسب کرد

با اعلام کمیته ارزیابی و عملکرد فدراسیون اسکواش ، نتایج ارزیابی سال ۱۳۹۸ اعلام و طی آن هیئت اسکواش استان تهران در رده اول این ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، کمیته ارزیابی و عملکرد فدراسیون اسکواش ، نتایج ارزیابی هیئت های استانی در سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد که طی ارزیابی صورت گرفته استان های تهران ، مرکزی و یزد در رده های اول تا سوم جدول ارزیابی عملکرد قرار گرفتند.

پیرو این خبر و کسب جایگاه اول هیئت استان تهران در ارزیابی برترین هیئت های سال ۱۳۹۸ فدراسیون اسکواش ، دکتر مریم بهجتی (سرپرست هیئت اسکواش استان تهران) و دکتر سید صادق صالحی (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) با تشکر و قدردانی از آقایان مسعود سلیمانی (ریاست فدارسیون) ، بابک فقیر (نائب رئیس فدراسیون) و همه تلاشگران اسکواش استان از جمله رواسای هیئت حوزه ها و شهرستان ها، ورزشکاران، مربیان و… ، کسب رتبه فوق را به جامعه ورزش اسکواش تهران تبریک گفتند.

دکتر بهجتی سرپرست هیئت استان تهران تلاش و پشتکار صورت گرفته در کسب برترین هیئت را ستود و بیان کرد خدا را شاکریم که با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم اهداف مورد نظر و سیاست های هیئت را به اجرا در بیاوریم و از این رو هیئت اسکواش توانست در این مسیر سخت با توکل بر خدا و حمایت های مجموعه اسکواش استان بهترین نتیجه را کسب نماید.

دکتر صالحی دبیر هیئت استان تهران نیز ضمن تبریک این موفقیت بزرگ تاکید کرد هیئت استان تهران با همیاری و کمک همه دلسوزان این رشته ، تلاش خواهد کرد قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نماید.

وی همچنین افزود برای سال ۹۹ تلاش خواهیم کرد با قدرت بیشتر ، کمی ها و کاستی ها را در ورزش اسکواش استان مرتفع نماییم.

در پایان لازم است از زحمات و تلاش های اعضای هیئت اسکواش استان تهران آقایان بهروزنیا(مسئول روابط عمومی و کمیته راکتبال) ، عطایی خواه (مسئول کمیته مسابقات) ، آوک (مسئول کمیته پدل) ، تیموری (مسئول استعدادیابی) و خانم هنرمند (مسئول کمیته کودکان ) صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا