اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئیس لالیگا:بارسلونا جدی نبود؛در مورد نیمار فقط حرف زدند!

رئیس لالیگا معتقد است در قضیه انتقال نیمار به بارسلونا، بیشتر از هر چیزی فقط حرف زده شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، جهان فوتبال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هر روز منتظر وقوع یک اتفاق بود.

این که «نیمار» به بارسلونا بعد از ۲ فصل بازگردد یا این که این بازیکن پیراهن رئال مادرید را به تن کند اما با وجود کلی خبری که همه روزه گزارش شد، چنین انتقالی رخ نداد. وی که ۲ سال قبل در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از «بارسلونا»‌به «پاری‌سن‌ژرمن» ملحق شد، در پاریس ماندگار شد.

البته برخی رسانه‌های نزدیک به تیم کاتالانی،‌رقم دستمزد و حق ترانسفر بالا را عامل شکست این پروژه معرفی کردند.

در این زمینه، رئیس لالیگا اسپانیا مدعی شد، بارسلونا در این موضوع یعنی جذب نیمار،‌جدی نبود و گرنه می توانست مشکل را حل کند.

خاویر تباس در گفت‌وگو با آس اظهار داشت:بیشتر از آنکه اقدامی صورت گیرد، شاهد حرف‌زدن بودیم. بارسلونا به خوبی می‌دانست اگر مشکل دستمزد است، می‌تواند آن  را حل کند.

وی ادامه داد:در ماجرای نیمار، فقط حرف‌پراکنی دیده شد.در غیر اینصورت همه می‌توانستند نیمار را یکبار دیگر در بارسلونا ببینند.

نیمار در سال ۲۰۱۳ سانتوس کشورش را ترک کرد به عضویت تیم آبی و اناری درآمد.این فوروارد در ۱۲۳ بازی برای این تیم ۶۸ گل زد.او تا سال ۲۰۱۷ در خدمت بارسلونا بود.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 5 =

دکمه بازگشت به بالا