اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

رئیس فدراسیون کشتی: اگر رویای قهرمانی در المپیک را دارید، جهانی جوانان برای شما یک تورنمنت باید باشد

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان پیش از اعزام به رقابت های جهانی اردن، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، دبیر در دیدار با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که بعد از ظهر امروز در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلمیانی برگزار شد،‌ پس از قدردانی از زحمات کادر فنی، گفت: مربیان برای شما زحمات زیادی کشیده اند، به واقع کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان یکی از بهترین کادرهای تیم های ملی است، منظم و دقیق و با برنامه، شما هفت ماه و نیم در اردوها بودید. از نظر امکانات، تغذیه و تمرینات از همه بهتر و جلوتر هستید و هیچ تیمی از شما به این اندازه امکانات نداشته و تمرین نکرده است و از نظر نظم و انضباط و همدلی یک تیم یکدست و کامل بودید.

وی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک پاریس از جوانان جهان شروع می شود و اگر کسی در این مسابقات مدال طلا بگیرد شانس این را دارد که در تیم المپیک باشد و سرمربیان تیم های ملی نگاه شان به عملکرد شما است.

دبیر اظهار داشت: اگر یک کشتی گیر در جوانان به مدال طلا برسد، این پتانسیل را دارد که در بزرگسالان و در ۲۰ سالگی نیز صاحب مدال طلای جهان و المپیک شود و حسن یزدانی و حمید سوریان نیز پس از کسب مدال طلای جوانان، بلافاصله صاحب مدال بزرگسالان شدند.

وی افزود: اگر شما نیز همین راه را ادامه بدهید قطعا می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: فکر کنید که تک کشتی می گیرید، در هر دیدار طوری کشتی بگیرید که دیدار فینال را برگزار می کنید، از دیدار اول به فکر دیدار چهارم خود نباشید و پس از گذر از هر حریف به حریف دیگر فکر کنید.

دبیر گفت: تیم شما از همه ی تیم های دنیا بهتر است، همین الان دانیال سهرابی و سعید اسماعیلی می توانستند در تیم جوانان حضور داشته باشند اما آنقدرکه شما خوب کار کردید، نیازی به حضور آن ها نبود و در تیم بزرگسالان حضور دارند، قدر خود را بدانید و انتظار دارم که ۵۰ درصد مدال های طلا را بدست آورید.

وی تصریح کرد: کسی که رویای طلای المپیک را در سر دارد، رقابت های جهانی جوانان برایش باید به مانند یک تورنمنت باشد و اگر در این مسابقات مدال طلا نگیرد، چطور می خواهد در میدان بزرگی همچون المپیک صاحب مدال طلا شود.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: بروید و به دنیا ثابت کنید که بهترین تیم دنیا هستید و با سربلندی با پرچم کشورتان دور افتخار بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا