اخبار ورزشیفوتبال جهان

اینتر ۰-۰ فیورنتینا: لغزش بی موقع نرآتزوری

اینتر در دیداری خانگی مقابل فیورنتینا با نتیجه ۰-۰ متوقف شد تا در فاصله ۳ هفته به پایان رقابت های این فصل، رده دوم جدول را به آتالاتا واگذار کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل  از  “ورزش سه”، شاگردان آنتونیو کونته که توانسته بودند از لغزش های پیاپی لاتزیو استفاده کنند و به رتبه دوم جدول برسند، در دیدار امشب مقابل فیورنتینا نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و با تساوی بدون گل متوقف شدند.

بهترین موقعیت های اینتر در این دیدار در دقایق ۱۸ و ۵۲ نصیب روملو لوکاکو شد اما هر دو بار ضربات ستاره بلژیکی به تیر دروازه برخورد کرد و اینتر در نهایت از این دیدار تنها به یک امتیاز رسید تا در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها، با ۷۳ امتیاز در رتبه سوم جدول جای بگیرد.

در مقابل آتالانتا با یک گل بولونیا را شکست داد تا ۷۴ امتیازی شده و به رتبه دوم صعود کند. با این نتایج یوونتوس این فرصت را دارد تا با پیروزی در دیدار فردا شب برابر اودینزه، قهرمانی اش در رقابت های این فصل سری آ را در فاصله سه هفته مانده به پای فصل قطعی کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شش =

دکمه بازگشت به بالا