اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار ورزشکار نونهال اسکواش با رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

یکی از بازیکنان نونهال رشته اسکواش با رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، طناز طبیبی از بازیکنان نونهال رشته اسکواش ضمن دیدار با حسین شیرازی مقدم ، در خصوص این رشته ی ورزشی با رئیس هیئت جنوب شرق تبادل نظر کرد.

طی این دیدار حسین شیرازی مقدم ضمن خیر مقدم به این ورزشکار ارزنده نونهال ، گرایش به ورزش را یکی از نکات و لازم هر فردی دانست و با تاکید بر انجام ورزش تلاش این بازیکن نونهال را ستودنی دانست.

رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق همچنین گفت: مسئولین همواره می بایست حامی و مشوق ورزشکاران ، قهرمانان باشند و بر نخبه پروری و تربیت نسل نونهال ، نوجوان و جوان در آینده ورزش کشور نیز تاکید کرد.

همچنین طناز طبیبی که با پدر خود به دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق آمده بود ضمن معرفی و علاقه ی خود و پیوستن به این رشته ی جذاب ورزشی نکاتی را عنوان داشت.

لازم به ذکر است این بازیکن نونهال در حوزه جنوب شرق سکونت دارد و ابراز علاقه نمود تا در راستای کمک به رشته های اسکواش ، پدل و راکتبال ، هیئت اسکواش جنوب شرق تهران را یاری رساند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا