اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهاجری: به من گفتند کار در مسجد سلیمان ریسک است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سخت، پرفشار، جذاب، نفسگیر، زیبا و پر از جاذبه بود.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا مهاجری پس از تساوی ۲ بر ۲ بازی نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا باید از طرف خودم و بازیکنانم درباره اتفاقی که در آبادان افتاد، تسلیت می‌گویم. اتفاق خیلی دردناکی بود. بازی سخت، پرفشار، جذاب، نفسگیر، زیبا و پر از جاذبه بود.

وی گفت: ابتدا باید یک بار دیگر تأثر و تألم خود، بازیکنان و مجموعه نفت مسجدسلیمان را نسبت به اتفاقاتی که در آبادان افتاد اعلام کنم. متأسفانه تعدادی از هموطنان عزیزمان جان‌شان را از دست دادند و عده دیگری هنوز زیر آوار هستند که این موضوع خیلی دردناک است. به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر کمتر شاهد این مسائل باشیم و مجروحان سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورند تا به کانون گرم خانواده بازگردند.

مهاجری افزود: در مورد بازی امرو زهمان چیزی را که پیش‌بینی می‌کردیم اتفاق افتاد. بازی سخت، نفس‌گیر، جذاب، پر از حادثه بود و متأسفانه یک لحظه غفلت باعث شد جشن ماندن ما در لیگ برتر به تعویق بیفتد. البته قبلاً هم گفته بودم اطمینان دارم این تیم در لیگ برتر می‌ماند. هرچند شهرخودرو برای با هنوز روی کاغذ شانس دارد اما یک بازی با استقلال و اختلافی ۵ امتیازی با حریف‌مان داریم. امروز بچه‌ها خیلی تلاش کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: امروز بچه‌ها ظرفیت‌ها را معنا کردند. هرچند توقع من از آنها زیاد است اما فشار زیادی روی نفت مسجدسلیمان است روزی که تیم را تحویل گرفتیم با هرکسی صحبت کردم گفت ریسک بزرگی را قبول کرده‌ای خیلی از بزرگان گفتند به مسجدسلیمان نرو زیرا این کار ریسک است اما توکل به خدا و امام رضا (ع) بود و کار را شروع کردیم. بچه‌ها، باشگاه و مردم هم پشت تیم بودند. نتایجی گرفتیم که فکر می‌کنم با آنها توانستیم رضایت فوتبال‌ دوستان خوب مسجدسلیمان را جلب کنیم اما تأثر من از این است غافلگیری ما در دقیقه ۹۵ سبب شد خیلی راحت سه امتیاز بازی با صنعت نفت را از دست بدهیم. ای کاش چنین اتفاقی نمی‌افتاد اما چیزی از ارزش‌‌های بازیکنان نفت کم نمی‌شود.

مهاجری تصریح کرد: از دید برخی دوستان کمک داور در صحنه گل اول صنعت نفت اشتباه کرد که البته به نظر من خطای دید بود. فاصله اندکی با توپ داشت تا الان که صحبت می‌‌کنم هنوز فشار آن پرچم را به ما وارد می‌کنند. امروز هم دیدید گل اولی که خوردیم توپ کامل از خط رد شده بود همان توپ می‌توانست سرنوشت ما را عوض کند و یک بر صفر به رختکن برویم. در نیمه دوم می‌توانستیم بازی را مدیریت کنیم. اکنون اتفاق افتاده و پیروزی را از دست دادیم اما بارها گفته‌ام به صراحت دست جامعه داوری را ببوسیم زیرا با حداقل‌ها کار می‌کنند. به قول معروف با دو چشم کار می‌کنند.

وی افزود: در فوتبال روز اروپا و دنیا با سیستم VAR کار کرده و صحنه‌ها را بازبینی می‌کنند اما باز هم اشتباهاتی می‌شود. در فوتبال ما باید داور با دو چشم ببیند و در لحظه تصمیم بگیرد. ممکن است در این شرایط اشتباه کند. در بازی با ذوب‌آهن همه دیدند که داور پنالتی محرز را برای نفت مسجدسلیمان نگرفت و اگر آن پنالتی را می‌گرفتند و تبدیل به گل می‌شد نتیجه ۲ بر صفر و سه امتیاز ما قطعی می‌شد. این مسائل جزیی از اتفاقات فوتبال است. به تیم داوری و بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم به نظر من نفت مسجدسلیمان در لیگ ماند ولی هنوز مقداری روی کاغذ کار داریم و امیدوارم هفته بعد جشن بقا بگیریم تا برای فصل آینده با برنامه‌ریزی کار کنیم مجدد نفت به این روز گرفتار نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا