اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با رئیس و معاون اداره ورزش جنوب شرق تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی

مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با رئیس و معاون این اداره به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) با همراهی امیر صارمی (دبیر هیئت) با حضور در اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران ، فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به سید محمد موسوی زاده (رئیس اداره) و محسن حیاتی (معاون اداره) تبریک گفتند.

همچنین در این حضور و دیدار حسین شیرازی مقدم با قدردانی از حمایت های مسئولین اداره ورزش و جوانان جنوب شرق، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته هیئت اسکواش را تشریح نمود و از همه عوامل این هیئت به پاس تلاش های ارزنده در پیش برد اهداف عالی تشکر و قدردانی نمود.

سید محمد موسوی زاده(رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران) با قدردانی از روند رو به رشد هیئت اسکواش، از اقدامات صورت گرفته در این هیئت ابراز رضایت کرد و بر قهرمان پروری و جذب نفرات علاقه مند به  اسکواش در حوزه جنوب شرق را تاکید کرد.

محسن حیاتی (معاون اداره ) نیز از فعالیت های صورت گرفته در هیئت اسکواش قدردانی کرد و بیان داشت اداره جنوب شرق در کنار هیئت های ورزشی می باشد.

در پایان نیز حسین شیرازی مقدم یکی از مهمترین برنامه های هیئت را کشف استعداد در رشته های اسکواش، پدل و راکتبال عنوان داشت و گفت با حمایت هیئت استان تهران و اداره ورزش جنوب شرق به دنبال کشف استعدادهای برتر در سطح حوزه و معرفی به جامعه ورزش خواهیم بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =

دکمه بازگشت به بالا