اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مربی تیم پسران اسکواش جنوب شرق با رئیس این هیئت

مربی تیم پسران اسکواش جنوب شرق ضمن دیدار با رئیس این هیئت در خصوص مسائل و برنامه های این تیم به گفتگو پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد مهدی حسن پور مربی ارزشمند و تلاشگر تیم اسکواش پسران جنوب شرق تهران ضمن دیدار با حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) در خصوص برنامه های اجرایی تیم اسکواش پسران در سال جاری به گفتگو پرداخت.

همچنین شیرازی مقدم تشکیل تیم اسکواش جنوب شرق را یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار این هیئت دانست که باعث کشف استعدادهای ورزشی حوزه جنوب شرق شده است.

وی همچنین از زحمات محمد مهدی حسن پور در سال ۱۴۰۰ تشکر کرد و ضمن اعلام نقطه نظرات خود ، گفت در سال جاری با برنامه ریزی شما مربی ارزشمند بنا خواهیم داشت تیم پسران اسکواش جنوب شرق در مسابقات استانی شرکت نماید.

مربی تیم پسران نیز از حمایت های رئیس هیئت جنوب شرق در تشکیل این تیم تشکر کرد و بیان داشت در سال پیش رو با برنامه های منظم در صدد تقویت تیم خواهیم بود و تلاش می کنیم با پتانسیل های موجود در سطح مسابقات استان تهران شرکت نماییم.

همچنین مقرر شد برنامه تمرینی تیم اسکواش پسران جنوب شرق در اسرع وقت توسط حسن پور مربی این تیم تدوین و ارائه گردد و فعالیت تیمی هیئت با قدرت در سال جدید رسما آغاز گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا