اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار سرپرست و اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با مدیر روابط عمومی کمیته پارالمپیک ایران

حسین شیرازی مقدم با همراهی جمعی از اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک با فرهاد طلوع کیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) با همراهی مسئولین کمیته های این هیئت با فرهاد طلوع کیان (مدیر روابط عمومی کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران) در محل ساختمان این کمیته دیدار و ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی انتصاب ایشان را به سمت مدیریت روابط عمومی این کمیته تبریک گفت.

در این دیدار فرهاد طلوع کیان با قدردانی از حضور سرپرست و اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق تهران خدمت به بندگان خدا را در هر شغلی شریف دانست و به بیان اقدامات صورت گرفته در کمیته پارالمپیک کشورمان پرداخت.

همچنین سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ضمن عرض خداقوت به مجموعه کمیته پارالمپیک و تلاش های صورت گرفته مسئولین ، مربیان و ورزشکاران ، وجود روابط عمومی ها را بستری مناسب جهت انعکاس مطلوب فعالیت های سازمان دانست و از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران روابط عمومی در سطح کشور قدردانی کرد.

حسین شیرازی مقدم در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ورزش اسکواش جنوب شرق تهران را بیان داشت و از مدیر روابط عمومی کمیته پارالمپیک دعوت کرد تا از دفتر این هیئت بازدید بعمل آورند.

در پایان اعضای هیئت اسکواش از فضای موزه ورزش بازدید کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا