اخبار ورزشیفوتبال جهان

رومنیگه:در ماجرای سوپرلیگ حقوق دیگران را نادیده گرفتند

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ بار دیگر از تیم های که ماجرای سوپرلیگ را بوجود آوردند، انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ماجرای تکان دهنده تشکیل سوپر لیگ اکنون برهم خورده است. بعد از کلی واکنش منفی از سوی جامعه فوتبال، ۱۲ تیمی که متوجه این مساله بودند، پی به اشتباه خود بردند.

البته بعد از تیم های انگلیسی ، ایتالیایی و اسپانیایی که انصراف دادند، رئال مادرید و در کنارش بارسلونا همچنان بر درستی سوپرلیگ پافشاری می کنند.

در این ارتباط کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در گفت وگویی با روزنامه ولتام زونتاگ گفت:اکنون اصلی ترین کار این است که در آینده همه خانواده فوتبال برای حفظ همبستگی در کنار هم کارکنیم. من به عنوان یک عضو آنچه را که از من برآید، انجام می دهم.

وی افزود: آنچه هفته قبل رخ داد، واقعا غیر قابل پذیرش بود. حتی اگر از نظر حقوقی این بازی ها خوب به نظر آیند، اما واقعا آینده ای ندارند. به خصوص که در این ماجرا دیگر اعضای خانواده گسترده فوتبال را دست کم گرفتند و به حساب نیاوردند.

رومنیگه ادامه داد: واقعا خوشحالم که این ماجرای هولناک پایان یافت. دنیای فوتبال شاهد یک سیرک جنجالی ۴۸ ساله بود. ما شاهد بودیم که حتی کارشناسان تجارت هم گفتند در مورد فوتبال نباید فقط نگاه مادی داشت. من درک می کنم که تیم های زیادی از ایتالیا و اسپانیا در موقعیت کرونایی مشکلات عدیده مالی دارند.اما تشکیل سوپر لیگ نمی توانست راه برون رفت از این بحران باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

دکمه بازگشت به بالا