اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق با دبیر هیئت استان تهران

سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در دفتر هیئت استان تهران با دبیر این هیئت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران،طی نشستی با حضور حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) و دکتر سید صادق صالحی (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) نسبت به گسترش و توسعه ورزش اسکواش ، پدل و راکت بال در حوزه جنوب شرق بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار همچنین هماهنگی لازم جهت انتصاب اعضای هیئت و مسئولین کمیته های هیئت اسکواش جنوب شرق با دبیر هیئت استان صورت پدیرفت.

سرپرست هیئت جنوب شرق نیز اعلام داشت با پیگیری های صورت گرفته این هیئت بنا داریم دفتر اداری هیئت اسکواش جنوب شرق را طی هفته آینده با حضور دبیر هیئت استان،رئیس و معاون محترم اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران و اعضای هیئت رئیسه هیئت جنوب شرق افتتاح نماییم.

همچنین حسین شیرازی مقدم گزارشی از اقدامات هیئت جنوب شرق تهران در  بسته بندی ، پخش و توزیع غذای گرم، پکهای بهداشتی شامل دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی در بین نیازمندان و شهروندان را به دکتر صالحی ارائه نمود .

دکتر صالحی دبیر هیئت استان تهران از اقدامات هیئت جنوب شرق در  راستای تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا