اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق با مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران به مناسبت هفته روابط عمومی

حسین شیرازی مقدم به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی به دیدار مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی حسین شیرازی مقدم(رئیس هیات) با همراهی خانم قاسم زاده (نائب رئیس هیات) به دیدار دکتر ایمان قربانی (مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و عضو هیئت رئیسه ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق) رفت و فرا رسیدن این هفته را تبریک گفت.

رئیس هیات جنوب شرق تهران با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روابط عمومی ها در مجموعه ها بیان داشت در نقش رسانه نوین، اطلاع رسانی متفاوت است و روابط عمومی ها نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی همچنین از تلاش مدیران روابط عمومی در نقش آفرینی و نمایان ساختن فعالیت های مجموعه ها تشکر و قدردانی کرد.

دکتر قربانی (مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و عضو هیئت رئیسه ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق) نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین هیات جنوب شرق مراتب تشکر خود را اعلام نمود.

همچنین در پایان این دیدار به پاس تلاش ها و زحمات ارزشمند و تاثیرگذار در پایتخت از دکتر ایمان قربانی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی توسط حسین شیرازی مقدم (رئیس هیات) با اهدای لوح سپاس و هدیه ای قدردانی گردید.

تهیه و  تنظیم خبر: پویان قشقایی زاده/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا