اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار دبیر هیئت اسکواش استان تهران با رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار

دبیر هیئت اسکواش استان تهران با  حضور در اداره ورزش و جوانان شهریار با رئیس این اداره در خصوص راه اندازی رشته اسکواش و پدل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، دکتر سید صادق صالحی (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) در دیدار با علیرضا صیفوری (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار) در خصوص تشکیل و راه اندازی رشته اسکواش و پدل در سطح شهرستان شهریار تبادل نظر کردند.

دکتر صالحی بیان داشت با عنایت به جمعیت یک میلیونی شهرستان شهریار و با توجه به حضور استعدادهای مختلف ورزشی در سطح شهریار  و با توجه به توسعه ورزش اسکواش و پدل در سطح استان بنا داریم این رشته ها را با کمک اداره ورزش و جوانان در این شهرستان راه اندازی نماییم. همچنین در ادامه این پیشنهاد با موافقت علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار روبه رو گردید.

سکاندار ورزش و جوانان شهریار نیز عنوان داشت: با عنایت به اینکه سیاست اداره کل ورزش استان تهران و  اداره ورزش شهرستان در حمایت از کلیه رشته های  ورزشی و استعدادها  می باشد با تشکیل این رشته در سطح شهریار تلاش خواهیم کرد استعدادهای ناب رشته اسکواش و پدل را کشف و به ورزش استان و کشور معرفی نماییم.

همچنین طی مذاکره و گفتگوی صورت گرفته دکتر صالحی مبنی بر تشکیل هیئت اسکواش شهرستان شهریار ، با موافقت رئیس اداره ورزش شهریار مقرر شد بزودی سرپرست هیئت اسکواش این شهرستان به هیئت استان تهران معرفی گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا