اخبار ورزشیورزش های رزمی

لیگ کاراته وان قبرس: کسب یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز برای نمایندگان کشورمان

پرونده نمایندگان ‌کاراته کشورمان در رقابتهای لیگ کاراته وان قبرس با یک نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بسته شد.

به گزارش پیشرو ورزش، پیکارهای لیگ جهانی سری آ قبرس طی روز های ۶ تا ۸ مهر ماه در شهر لارناکا این کشور برگزار شد و در پایان نمایندگان کاراته کشورمان در این رقابتها موفق به کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شدند.

بر اساس این گزارش محمود نعمتی در وزن ۸۴+ کیلوگرم طلایی کاراته ایران در این رقابتها بود، زینب جعفر نژاد در وزن ۵۵_ کیلوگرم و امیررضا برزویی در وزن ۶۷_ کیلوگرم نقره پوش شدند و مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ کیلوگرم و کاتا تیمی مردان کشورمان متشکل از محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری صاحب گردن آویز برنز شدند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم محمود نعمتی با ۳ کسب ییروزی برابر نمایندگان کلمبیا، مقدونیه، آذربایجان راهی دیدار نیمه نهایی شد و با پیروزی ۶ بر ۴ برابر حریفی از گرجستان به فینال رسید، و با پیروزی مقابل حریف اسکاتلندی طلایی شد‌. در همین وزن مهدی عاشوری پس از استراحت در دور اول، در ادامه نمایندگان بلغارستان، ایتالیا و مصر را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی مغلوب کاراته کا اسکاتلندی شد و به دیدار رده بندی راه یافت و با برتری برابر کاراته کا کشور مقدونیه به نشان برنز دست یافت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم زینب جعفر نژاد با کسب ۴ پیروزی قاطع برابر نمایندگان انگلستان، قبرس، آلمان و فرانسه و برتری ۳ بر یک برابر نماینده لیتوانی در دیدار نیمه نهایی فینالیست شد و در دیدار نهایی با قبول شکست برابر کاراته کا بلغارستانی، نایب قهرمان شد.

امیررضا برزویی نماینده وزن ۶۷_ کیلوگرم کشورمان پس از استرحت در گام نخست با شکست نمایندگان ایتالیا، پرتغال، آذربایجان، صرببستان و فرانسه فینالیست شد و در فینال مغلوب نماینده گرجستان شد و به نشان نقره بسنده کرد.

کاتا تیمی مردان کشورمان نیز متشکل از محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی، مهدی حق نظری، یحیی پیشه در دور اول به عنوان تیم چهارم گروه خود راهی مرحله بعدی شد و در این مرحله با قرار گرفتن در جای دوم گروه راهی دیدار رده بندی و سپس با برتری مقابل ایتالیا در دیدار رده بندی به نشان برنز دست یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا