اخبار ورزشیسایر اخبار

دکتر نسترن در گفتگو با پیشرو ورزش:از جذب دانشجو در مرکز علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی خبر داد

رئیس مرکز علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی از جذب دانشجو در این مرکز خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، دکتر ایمان نسترن بروجنی (رئیس مرکز علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی) در گفتگو با رسانه پیشرو ورزش اعلام کرد مرکز علمی کاربردی فدراسیون ورزش های پهلوانی با بیش از ده سال سابقه فعالیت و با بهره گیری از اساتید برتر رشته تربیت بدنی و فارغ التحصیلان دانشگاه های شهر تهران، در گرایش های متنوع رشته تربیت بدنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام می کند. این مرکز جزو اولین مراکز تخصصی رشته تربیت بدنی در سطح ایران و تهران است. رشته های متنوع در حوزه مربیگری ورزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز ارائه شده است. رشته مربیگری پایه کشتی برای اولین بار در ایران در مرکز علمی کاربردی فدراسیون ورزش های پهلوانی ارائه شده است. همچنین رشته مربیگری پایه پرورش اندام و مربیگری پایه آمادگی جسمانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان ادامه تحصیل برای تمامی مربیان و ورزشکاران را فراهم کرده است.

وی همچنین افزود:رشته های مدیریتی در حوزه مدیریت اماکن ورزشی و مدیریت کسب و کارهای ورزشی در مرکز ارائه شده است.

دکتر نسترن در ادامه بیان داشت: قهرمانان ورزشی و کارمندان می توانند از تخفیف های مصوب در زمان ثبت نام استفاده نمایند.

وی همچنین شرایط  پذیرش در این مرکز را، تنها ارائه دیپلم و مدارک شناسایی معتبر اعلام کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی در پایان گفت: امکانات آموزشی مناسب در این مرکز به شکل مطلوب فراهم شده است و مسیر دسترسی آسان در مرکز شهر تهران این مرکز را به یکی از گزینه های پر طرفدار دانشجویان برای ادامه تحصیل تبدیل کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا