اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

دو پیشکسوت فوتبال ایران میهمان ویژه اردوی تیم ملی

دو تن از بزرگان فوتبال ایران عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال، با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، ساعتی پیش از عزیمت تیم ملی فوتبال به ورزشگاه آزادی برای انجام دیدار برابر تیم ملی آنگولا، به دعوت فدراسیون فوتبال و تیم ملی مهدی مناجاتی و حسن روشن با حضور در اردوی تیم ملی با مهدی محمدنبی، امیر قلعه‌نویی و بازیکنان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مهدی محمدنبی با اشاره به سوابق مناجاتی و روشن، حضور این دو در اردوی تیم ملی را روزی خاص و شیرین برای تیم ملی نامید و گفت: وفاداری و تعهد این پیشکسوتان به هواداران و تیم ملی الگوی بسیار خوبی برای همه ورزشی‌‌هاست و ما از حضور این دو عزیز در اردوی تیم ملی بسیار خوشحالیم.

امیر قلعه‌نویی نیز با تجلیل از سوابق و افتخارات مناجاتی و روشن در فوتبال ایران گفت: از حضور این دو عزیز که با یک دعوت و بدون تکلف در جمع ما حاضر شدند تشکر می کنم. امیدوارم تک تک شما بازیکنان نیز بتوانید همچون این عزیزان باعث افتخار کشور شوید و سالها بعد با سلامتی کامل جای این بزرگان بنشینید.

در پایان این دیدار پیراهن تیم ملی به اسم حسن روشن و مهدی مناجاتی از سوی بازیکنان تیم ملی به این دو پیشکسوت هدیه شد.

مناجاتی و روشن امروز مهمان ویژه دیدار ایران و آنگولا خواهند بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا