اخبار ورزشیورزش جانبازان و معلولین

دومین مدال ایران در پارادوومیدانی جهان به نام خسروانی

امیر خسروانی دومین مدال ایران در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان را به ارمغان آورد و سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دهمین دوره از رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، به میزبانی شهر پاریس در کشور فرانسه در حال برگزاری است.

در چهارمین روز از این مسابقات، رقابت پرش طول کلاس T12 برگزار شد و امیر خسروانی ملی‌پوش کشورمان با حریفانی از ازبکستان، جمهوری آذربایجان (۲ نفر)، ژاپن، آلمان، مالزی، آرژانتین، سوئد (۲ نفر) و کنیا مسابقه داد.

خسروانی که در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با رکورد ۷٫۲۱ متر به مدال طلا دست یافته بود، در پایان رقابت امروز با رکورد ۷٫۲۶ متر که در پرش دوم خود داشت، موفق به کسب مدال نقره شد و به نایب قهرمانی رسید و سهمیه پارالمپیک پاریس را نیز به خود اختصاص داد.

پیش از این الهام صالحی، امان الله پاپی، رشید مسجدی و علیرضا مختاری موفق کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در این مسابقات شده بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا