اخبار ورزشیورزش تهران

آغاز به کار چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور

مراسم افتتاحیه مسابقات چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور با حضور تیم‌های گلف سراسر کشور در مجموعه ورزشی انقلاب به میزبانی هیات گلف استان تهران آغاز شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم افتتاحیه مسابقات چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور با حضور ۷۲ پسر و ۶۳ دختر از ۱۷ استانِ سمنان، همدان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، تهران، اصفهان، لرستان، آذربایجان شرقی، قم، خراسان جنوبی، کرمان، یزد و آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران و با میزبانی هیات گلف استان تهران، برگزار شد.

همچنین مسئولین هیات تهران ، نمایندگان فدراسیون و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این المپیاد حضور داشته و ازنزدیک در جریان برگزاری این رویداد ورزشی قرار گرفتند.

گفتنی است پس‌از مراسم افتتاحیه گلف استعدادهای برتر کشور ، بازیکنان تیم ها زیر نظر مربیان به تمرین پرداختند تا برای مسابقات که از فردا دوشنبه برگزار می شود آمادگی خود را حفظ نمایند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا