اخبار ورزشیفوتبال جهان

دور رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا: میلان میزبان اینتر

امشب در چارچوب دور رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا،‌ میلان میزبان اینتر خواهد بود.

به گزارش پیشرو ورزش، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ورزشگاه سن سیرو میزبان دربی میلان خواهد بود تا یکی از مهمترین جدال‌های فصل ایتالیا رقم خورد.

امشب دور رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا بین میلان و اینتر برگزار خواهد شد که به گفته روزنامه کوریره دلا اسپورت می‌تواند سرنوشت همه چیز را مشخص کند.

میلان و اینتر در کنار ناپولی و حتی یوونتوس جزو مدعیان اصلی کسب اسکودتو در این فصل هستند و امشب باید رقابتی بزرگ با هم برگزار کنند.

گازتا دلا اسپورت در جلد امروز خود دربی امشب را «دربی چربی» نامید و مدعی شد که امشب کارناوالی پر از هیجان به راه افتاده است و همه منتظر دیدن این مسابقه هستند.

کوریره دلا اسپورت در جلد امروز مدعی شد که این مسابقه سرنوشت اسکودتو را نیز مشخص خواهد کرد و همه چیز در این مسابقه خواهد بود.

توتو اسپورت نیز از یک بازی هیجانی صحبت کرد و نمایش امروز میلان و اینتر را بسیار پراهمیت دانست.

طبق پیش‌بینی‌ها میلان با همان سیستم ۱-۳-۲-۴ خود وارد بازی خواهد شد و اینترمیلان با سیستم ۲-۵-۳ مقابل آنها خواهد ایستاد. از مهمترین مصدومان این مسابقه می‌توان به زلاتان و کیائر در میلان اشاره کرد و از آنخل کورئا در اینترمیلان گفت.

ترکیب احتمالی برای مسابقه امشب به شرح زیر است:

میلان: مانیان ـ فلورنتزی ـ توموری ـ رومانیولی ـ هرناندز ـ بن ناصر ـ کسیه ـ مسیاس ـ کرونیچ ـ لیائو و ژیرو

اینتر: هندانوویچ ـ اشکرینیار ـ دی فرای ـ باستونی ـ دامفریز ـ بارلا ـ بروزوویچ ـ چالهان اوغلو ـ پریشیچ ـ ژکو و لائوتارو مارتینز

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا