اخبار ورزشیفوتبال ایران

برگزاری جلسه هماهنگی جشن اهدای سوپر جام در باشگاه پرسپولیس

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اهدای جام قهرمانی سوپر جام ۹۸ و جشن مربوط به آن،به ریاست مدیر عامل باشگاه و با حضور معاونین و مدیران باشگاه برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اهدای جام قهرمانی سوپر جام ۹۸ و  جشن مربوط به آن، امروز چهارشنبه به ریاست مدیر عامل باشگاه و با حضور معاونین و مدیران باشگاه برگزار شد و در جریان آن هماهنگی های لازم با مقام های مسوول در سازمان لیگ هم انجام شد.

با توجه به اعلام سازمان لیگ مبنی بر این که جام قهرمانی سوپر جام ۹۸، فردا تحویل قهرمان ایران می شود، نشست هماهنگی مربوط به این برنامه و جشن قهرمانی، امروز در محل باشگاه برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر مدیرعامل، افشین پیروانی مدیر تیم، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه، محمد فارسیان مدیر حراست باشگاه و افسر امنیتی تیم، حسین خبیری و رضا یلوه مدیران اجرایی و اقتصادی، اژدر شهابی معاون فرهنگی و حسین علیپور مشاور امور اداری حضور داشتند.

در این جلسه هماهنگی های لازم درباره این برنامه بین حاضران در جلسه انجام شد و در جریان آن به صورت تلفن کنفرانس با حجت الله بهمنی ، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برتر گفتگو و هماهنگی شد. همچنین مقرر گردید که پیگیری ها از طریق سازمان لیگ برتر انجام شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا