اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: به نکونام تبریک می‌گویم/ راه کمیته انضباطی و کمیته اخلاق اشتباه است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌راهی که کمتیه انضابطی و کمیته اخلاق می‌روند اشتباه است.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ به جواد نکونام تبریک می‌گویم چون تیمش خیلی خوب بازی کرد و ما بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم مهم سه امتیاز این بازی بود که گرفتیم.

وی در خصوص شعارهایی که در ورزشگاه‌ها سر داده می‌شود، گفت: به هر حال باید یک جایی این مسئله تمام شود و ما لذتی از این اتفاقات نمی‌بریم. امیدوارم فدراسیون فوتبال به این مسائل رسیدگی کند.

حسینی در خصوص اینکه چرا تماشاگران استقلال و پرسپولیس با هر اتفاقی محروم می‌شوند اما برای سایر تیم ها این اتفاق رخ نمی‌دهد، گفت:امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود. من معتقدم راهی که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق می‌روند اشتباه است و آنها باید مسیرشان را تغییر بدهند. متأسفانه با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می‌شود و امیدوارم اینگونه نباشد. هر تیمی که تخلف می‌کند باید محروم شود. وقتی با همه تیم‌ها یکسان برخورد نشود شرایط ورزشگاه‌ها بدتر از قبل خواهد شد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا