اخبار ورزشیورزش بانوان

دعوت از ۲۰ بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران ۲۰ بازیکن جدید را به اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از ۲۸ خرداد تا چهار تیر با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار شد و تیم ملی ایران که برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده بود، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان بامداد چهارشنبه هفتم تیر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند و سرمربی تیم ملی والیبال زنان بلافاصله تمرینات آماده‌سازی را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز خواهد کرد.

بدین منظور فاطمه رشیدی ۲۰ بازیکن جدید را به اردوی انتخابی و سه روزه تیم ملی زنان دعوت کرده است که بازیکنان دعوتی تمرینات خود را روزهای ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در کمپ تیم‌های ملی (کمپ چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهند کرد.

شقایق حسن‌خانی، بهار بهرامی، مهدیه رحمتی، زینب مدنی، دیانا رشیدی، هدیه طالعی، نازنین علیزاده، ریحانه فاضلی، ستایش هادی، رکسانا جدی، اسماء وطن‌خواه، مبینا غفاریان، سارا بطاء، نگین سوختانلو، عسل مظفر، آسیه حسنی، مریم قاضی‌راد، آتوسا ملک‌نژاد، فروزان شاطر آقایی و مهسا قادری بازیکنان دعوت شده به این اردوی انتخابی هستند.

مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از ۱۱ تا ۱۹ شهریور به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی زنان تنها یک ماه فرصت برای ریکاوری، آماده‌سازی و حضور شایسته در این رقابت‌ها دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا