اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

در مسابقات کشتی امیدهای جهان، یوسفی برنزی شد

کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دیدار پایانی رده بندی این دوره از رقابت ها حریف آذربایجانی خود را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مارین نیشیمورا از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل سارخان ممدوف از آذربایجان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر یک این کشتی گیر را شکست داد و مدال برنز این رقابت ها را برگردن آویخت.

یوسفی در سال ۲۰۲۱ مدال طلای رقابت‌های بزرگسالان جهان را کسب کرده بود و مدال طلای امیدهای جهان در سال ۲۰۱۹ را نیز در کارنامه دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا