اخبار ورزشیفوتبال جهان

در صورت عدم جذب مدافع گواردیولا ؛ بارسا به دنبال ستاره آلمانی چلسی

بارسلونا در نظر دارد در پنجره زمستانی هر طور شده یک مدافع را به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، رونالد کومان روز گذشته در نشست خبری پیش از دیدار با یوونتوس از لزوم خرید دفاع در پنجره زمستانی خبر داد. سرمربی بارسلونا هشدار داد که وضعیت اقتصادی باشگاه هر چه باشد، این تیم نیازمند یک دفاع وسط است.

پس از مصدومیت طولانی مدت جرارد پیکه و عدم آمادگی اومتیتی، بارسلونا تنها «کلمن لنگله» و «رونالد آراخو» را به عنوان دفاع وسط دارد. البته «اسکار مینگوئزا» جوان نیز به ترکیب بارسلونا اضافه شده ولی او در دیدار مقابل کادیز با یک گل به خودی عجیب باعث عقب افتادن تیمش شد.

بارسلونا هر طور شده از ماه آینده برای خرید یک مدافع تلاش خواهد کرد. به دلیل وضعیت اقتصادی باشگاه به نظر می‌رسد این جذب قرضی و به مدت ۶ ماهه تا پایان فصل خواهد بود. در گزارش‌های پیش از گزینه‌های مطرح شده برای دفاع بارسا صحبت کردیم که می‌توانید در اینجا بخوانید.

اریک گارسیا، مدافع ۱۹ ساله منچسترسیتی گزینه اصلی بارسایی‌ها برای خط دفاعی است ولی این تیم نمی‌تواند در زمستان با پرداخت بیش از ۲۰ میلیون او را به نیوکمپ بازگرداند. قرارداد گارسیا در پایان فصل ۲۰۲۱ به پایان می‌رساند و بارسا می‌خواهد در سال بعد به صورت رایگان، این بازیکن را به خدمت گیرد.

امروز اسپورت در گزارش اصلی خود نوشت که «آنتونی رودیگر» به گزینه اصلی بارسایی‌ها پس از اریک گارسیا بدل شده است. بارسلونا اگر نتواند مدافع پپ را به نیوکمپ آورد می‌خواهد برای مدافع آلمانی و نیمکت نشین چلسی تلاش کند.

لمپارد در این فصل به تیاگو سیلوا و کورت زوما در خط دفاعی اطمینان می‌کند و آنتونی رودیگر در ۱۱ بازی تنها یک بازی و آن هم ۸۵ دقیقه بازی کرده است.

از طرف دیگر دیلی میل در گزارش خود نوشت که چلسی می‌خواهد «رودیگر» و «توموری» را به تیمی دیگر واگذار کند که می‌تواند این خبر را در اینجا بخوانید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =

دکمه بازگشت به بالا