اخبار ورزشیفوتبال ایران

کرمانی مقدم: کاش پرسپولیس برای انصاری و ربیع‌ خواه مراسم می‌گرفت/ من را هم در این تیم دور زدند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کاش برای انصاری و ربیع خواه مراسمی در باشگاه برگزار می‌کردند نه تنها در پرسپولیس بلکه چنین مراسمی باید در همه باشگاه‌های ما رواج پیدا کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه جدایی محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس اظهار داشت: درست است که قبل از گل محمدی به انصاری گفتند به تیم خارجی نرو و در پرسپولیس بمان اما وقتی یحیی به تیم آمد طبق سلیقه خودش بازیکنان را انتخاب می‌کند و نمی‌توان در این مسئله سرمربی تیم را مقصر دانست چون فوتبال همین است. گاهی یک مربی تو را نمی‌خواهد و مربی دیگر تو را انتخاب می‌کند. از این مسائل در فوتبال پیش می‌آید نمی‌توان گفت به این دو بازیکن ظلمی شده است.

وی افزود: ربیع‌خواه و انصاری در این چند سال برای پرسپولیس عالی کار کرده‌اند اما انتخاب بازیکن به سلیقه مربی است. فوتبال حرفه‌ای بی‌رحم است به نظر من این دو بازیکن نباید ناراحت و ناامید شوند و باید محکم کار کنند و در سال‌های آینده دوباره به تیم برگردند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود این دو بازیکن هم مثل سوارز از بارسلونا با یک مراسم زیبا از تیم جدا شد خداحافظی می‌کردند، گفت: بله، واقعاً در این صورت خیلی شرایط بهتری به وجود می‌آمد کاش برای این دو مراسمی در باشگاه برگزار می‌کردند نه تنها در پرسپولیس بلکه چنین مراسمی باید در همه باشگاه‌های ما رواج پیدا کند و قدر بازیکنانی که برای تیم زحمت می‌کشند را بدانند.

وی در مورد اینکه خودش هم تقریباً همین شرایط را در گذشته تجربه کرده است، گفت: بله، من در قطر بازی می‌کردم و به من تلفن کردند و گفتند بیا پرسپولیس به تو نیاز دارد من هم قراردادم را با باشگاه قطری فسخ کردم و در نیم فصل به پرسپولیس برگشتم خیلی از پولم را هم نگرفتم همان سالی که ابتدا گده سرمربی بوده و بعد استانکو آمد و پرسپولیس قهرمان شد. من به خاطر پرسپولیس برگشتم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: البته آن زمان قراردادهای میلیاردی در میان نبود به من  ۲ میلیون تومان به من پول دادند البته همان زمان هم از باشگاه‌های دیگر ایرانی پیشنهاد ۱۰ میلیون تومانی به همراه یک خودرو داشتم اما به عشق پرسپولیس ۲ میلیون گرفتم و در این تیم بازی کردم.

کرمانی‌مقدم گفت: من به خاطر پول ناراحت نشدم. بیشتر از بی‌توجهی‌ها دلم گرفت. در نیم‌فصل عابدینی به من گفت برو به تیم کشاورز کمک کن و بعد دوباره به تیم برگرد من به کشاورز رفتم  اما دیگر برگشتی در کار نبود و دورم زدند. فوتبال حرفه‌ای همین است. به هر حال من و خیلی دیگر از پیشکسوتان این شرایط را فراموش کردیم زیرا فقط به عشق پرسپولیس بازی کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا