اخبار ورزشیفوتبال ایران

درویش: درمورد واگذاری باشگاه قرار است همه چیز فردا ابلاغ می‌شود

مدیرعامل پرسپولیس گفت: دولت درمورد واگذاری باشگاه تمام تلاش خود را کرد و قرار است همه چیز فردا ابلاغ شود.
به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش پس از برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل فولاد، اظهار داشت: بازی خوبی بود. در طول بازی پرسپولیس از جهت خلق موقعیت و مالکیت توپ سر بود اما برخلاف جهت دیدار، گل‌های ناخواسته‌ای خوردیم. البته این بازیکنان نشان داده‌اند به حدی بزرگ هستند که می‌توانند هر نتیجه‌ای را بازگردانند. فقط مانند هفته گذشته که بازی را بردیم و گفتم برای پرسپولیس پنالتی نگرفتند، امروز هم این اتفاق تکرار شد. دست کم نیم متر عبدالکریم با دفاع فولاد فاصله داشت اما گل او را آفساید گرفتند. یک پنالتی هم در نیمه اول برای ما نگرفتند.
وی افزود: فکر کردیم فقط جذب بازیکن خوب و در اختیار داشتن نفرات برازنده کافی است و می‌توانیم با زحمات بچه‌ها برنده بیرون بیاییم اما به داوری‌ها از هفته اول نگاه کنید. در هر بازی علیه ما سوت زده شده است. الان اگر حرفی بزنیم، می‌گویند VAR نیست اما چطور این اشکالات داوری فقط در بازی‌های پرسپولیس دیده می‌شود؟! امیدوارم یک روزی بیاید تا ما هم مثل تیم‌های دیگر از این مشکلات در امان باشیم.
درویش درخصوص صحبت خود پس از پایان بازی با منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: درمورد داوری صحبت کردیم و دوستان هم فیلم را نشانش دادند. اگر حرفی بزنیم می‌گویند به دلیل نداشتن VAR می‌توانیم علیه پرسپولیس سوت بزنیم.
وی درمورد شرایط دریافتی بازیکنان و احتمال پاداش دادن به آنها در صورت پیروزی در دربی، گفت: این بچه‌ها به حدی خوب هستند که شاید نتوانیم پاداشی که شایستگی‌اش را دارند پرداخت کنیم اما همه تلاش خود را به کار می‌بریم که قبل از دربی حتما به آنها پرداختی داشته باشیم.
مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اینکه اوسمار روز گذشته برای سومین بار اعلام کرد نیاز به جذب مهاجم دارد، عنوان کرد: قرار است نفرات مدنظرش را اعلام کند تا مهاجمی که به درد او بخورد و در حد پرسپولیس باشد، جذب کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: برخی مواقع بازی به حدی نزدیک است که یک گل می‌تواند سرنوشتش را تغییر بدهد. چطور این سوت‌ها و ندیدن‌ها فقط در بازی پرسپولیس مشهود است و در بازی‌های دیگر تا این اندازه مشهود نیست؟ امیدواریم داوران روزی با چشم باز و بصیرت بیشتری صحنه‌ها را ببینند.
مدیرعامل پرسپولیس درپاسخ به اینکه استقلال با صدور بیانیه اعلام کرده در آستانه دربی نگران داوری است، توضیح داد: باید از آنها بپرسید که مشکل‌شان چیست اما امیدوارم برطرف شود! به جای بیانیه دادن باید بین هواداران دوستی و مودت ایجاد کنند. در دربی قبلی با وجود VA، آن صحنه‌ها به ضرر پرسپولیس دیده نشد.
درویش درپاسخ به این سوال که آیا قرار است تاریخ دربی فردا تغییر کند، گفت: تاریخ دربی را چهارشنبه اعلام کرده‌اند و بعید می‌دانم تغییر کند. اگر بنا باشد، زمان بازی با استقلال را عوض کنند، باید زمان دیدار با پیکان هم عوض شود. اردوی تیم ملی هم پیش رو است. اگر می‌خواهند تاریخ دربی را عوض کنند باید آن را به سال آینده ببرند یا اگر قرار است امسال برگزار شود، در همان تاریخ قبلی برگزار کنند.
مدیرعامل پرسپولیس درمورد مشکلات مالی این باشگاه، توضیح داد: می‌بینید با چه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. از پول هتل گرفته تا پول غذا و بازیکن. بازیکنی که به این زیبایی بازی می‌کند، مبلغ قراردادش باید در موعد مقرر پرداخت شود. در ۱۵ روز گذشته مجبور شدیم ۱۱ میلیارد تومان بدهی مالیاتی یک بازیکن (بوژیدار رادوشویچ) را بدهیم. همچنین یک میلیون و ۵۰ هزار یورو معادل ۷۰ میلیارد تومان هزینه دستمزدش شد.
درویش افزود: به‌جای صحبت درباره مسببان این قضیه خیلی‌ها به ما می‌گفتند چرا پول رادوشویچ را نمی‌دهید یا اینکه این ۷۰ میلیارد را بد حساب کردید. آنها گفتند این مبلغ ۷۰ میلیارد تومان نیست؛‌ ۵۰ میلیارد است. مگر کسی قرار است این پول را به ما بدهد؟
وی درخصوص لزوم پرداخت حق پخش تلویزیونی دربی ۱۰۳ گفت: بارها در این باره صحبت کردیم که کار هنوز عملیاتی نشده است. رئیس سازمان صداوسیما دوست دارد چنین کاری را انجام بدهد. فوتبال هواداران و هزینه‌های زیادی دارد و امیدوارم کاری انجام شود تا بتوان بخشی از هزینه‌ها را پوشش داد. ان‌شاءالله این تلاش‌ها به نتیجه خوبی منجر شود.
مدیرعامل پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت واگذاری این باشگاه به وزارت کار و رفاه اجتماعی برای حل مسئله مالکیت مشترک با استقلال، گفت: ما تصمیم‌گیر نیستیم و دغدغه‌ای نداریم، اما دولت تمام تلاش خود را کرد و کارها روز چهارشنبه تأیید شده است. قرار است همه چیز فردا (شنبه) ابلاغ شود و مراحل خود را پشت سر می‌گذارد. وقتی مسئله مالکیت حل شود، موضوع زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی باقی می‌ماند.
درویش در مورد هزینه‌های هنگفت ترمیم ورزشگاه آزادی گفت: جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که او برای حل مشکلات، هماهنگی‌هایی با شرکت تجهیز و اماکن ورزشی داشت. این کار، همت ملی می‌طلبد و باید بودجه جداگانه‌ای بگیرند تا هزینه‌ها را پوشش بدهد. انجام تعمیرات ورزشگاه آزادی ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که دولت قرار است هزینه‌ای ملی برای مجموعه بزرگ ورزشی آزادی تدارک ببیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا