اخبار ورزشیورزش تهران

پیام تبریک علی جوادی به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پیامی میلادحضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را تبریک گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در پیام “علی جوادی” آمده است

میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام فرصت فرخنده ای برای تقدیر از جوانان عزیزی است که دل در گرو نظام، انقلاب و میهن اسلامی دارند و همواره برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی تا پای جان ایستاده اند.

جوانانی که همواره حماسه‌ساز تاریخ این مملکت بوده اند و با عزمی راسخ و پیروی از رهبر فرزانه خود، انقلاب اسلامی را به پیش برده اند و به عنوان حافظان مرز و بوم این مملکت در دوران دفاع مقدس، حضور ارزشمند خود را به رخ جهانیان کشانده اند و در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، در تمامی عرصه‌ها از میادین ورزشی گرفته تا جبهه های ایثار و مقاومت، پرچمدار جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

اکنون به برکت اعیاد و ماه شعبانیه، حماسه ای دیگر در راه است و جوانان غیور میهن اسلامی این فرصت را دارند تا نقش خود را در سرنوشت و توسعه کشور به عنوان یک شهروند ایرانی در عرصه مهم انتخابات ایفا نمایند و حماسه ماندگاری را با حضور پرشورو مشارکت فعال در عرصه سیاسی، به ثبت برسانند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه پرافتخار ورزش و جوانان استان تهران، ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت علی اکبر علیه السلام و هفته جوان به جوانان برومند پایتخت ایران اسلامی، آرزو می کنم جوانان ما با برافراشتن پرچم پیشرفت و توسعه، راه آبادانی هر چه بیشتر کشورمان را فراهم نمایند و شاهد حضور یکپارچه و اثرگذار آنان در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا