اخبار ورزشیورزش بانوان

والیبال بانوان انتخابی المپیک| پایان کار ایران بدون برد/خداحافظی با توکیو

تیم ملی والیبال بانوان ایران در آخرین مسابقه خود در انتخابی المپیک مقابل اندونزی مغلوب شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سومین روز از مسابقه انتخابی والیبال بانوان در قاره آسیا امروز با دیدار ایران و اندونزی آغاز شد.

تیم ملی ایران که در ۲ دیدار قبل مقابل کره جنوبی و قزاقستان مغلوب شده بود، امروز مقابل اندونزی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

بانوان والیبالیست ایران در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ شکست خوردند. ایران در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ مغلوب شد اما در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید. ملی پوشان کشورمان در ست چهارم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شدند تا برنده در ست پنجم مشخص شود. اندونزی در این ست ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد.

تیم ملی کشورمان با ۳ شکست از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در رقابت های انتخابی قاره کهن ۷ حضور دارند که در ۲ گروه به رقابت می پردازند. ۲ تیم از هر گروه راهی نیمه نهایی می شوند و تیم قهرمان سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.

در دیگر دیدارهای امروز، قزاقستان مقابل کره جنوبی قرار می گیرد. تایلند میزبان این رقابت ها با استرالیا دیدار می کند. تکلیف تیم های صعودکننده امروز مشخص می شود.

از قاره آسیا، ژاپن و چین سهمیه المپیک را کسب کرده اند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا