اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درویش: بیشترین آسیب از تیم ملی را پرسپولیس دیده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حق پخش تلویزیونی برای پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر باید عادلانه باشد.
به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش پس از جلسه مدیران عامل باشگاه ها با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جلسه خوبی بود و وزیر ورزش هم به شخصه پیگیر کارها بود و حتی از ابتدای سال دنبال بحث مجوز حرفه ای این دو باشگاه بود. امیدوارم این جلسات به نتیجه برسد و از حقوق خودمان که مهمترینش حق پخش است، بهره ببریم و مجوزی برای کپی رایت داشته باشیم.
وی در مورد اینکه در مورد تبلیغات دور زمین هم بحثی شد و آیا از بهاروند درخواست کردید، یا خیر، گفت: بحث این موضوع در این جلسه نبود، اما ما هم هنوز فرمول آن را نمی دانیم. فکر می کنم حدو ۴، ۵ سال است که صورت‌های مالی سازمان لیگ ارائه نشده است. ما به وزیر ورزش هم این موضوع را گفتیم و ظاهرا خود او هم این را قبلا شنیده بود.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حق پخش گفت: ۳۰ بازی پرسپولیس و ۳۰ بازی استقلال از شبکه ۳ به صورت مستقیم پخش می شود و برای تیم های دیگر ۴، ۵ بازی است و در توزیع حق پخش هم باید عالدلانه رفتار شود. امیدوارم این فرمولی که آقایان می گویند را ما هم متوجه شویم که توزیعش چگونه است.
درویش در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس و اینکه ۵۱ درصد دیگر جوابگو نیست و باید ۸۱ درصد باشد، گفت: بله آن موضوع را اصلاح کردند و الان ۸۱ درصد است که از طریق یک کنسرسیوم باید انجام شود که ظرف یکی دو روز آینده انجام خواهد شد.
دروغ و تهمت بد نیست و استفاده از کلمه وقیحانه بد است؟
وی در مورد اینکه در جریان مصدومیت بیرانوند استفاده از کلمه وقیحانه در مورد تیم ملی درست نبود، گفت: به تیم ملی چه ربطی دارد؟ ما گفتیم کسی که اطلاعیه داده بیرانوند در باشگاه آسیب دیده حرکت وقیحانه ای انجام داده. این یک تهمت و ناروا است و تا کی باید دروغ بشنویم؟ دروغ و تهمت بد نیستند و کلمه وقیح بد است؟ اگر این بازیکن در باشگاه آسیب دیده بود پس چرا به تیم ملی دعوت شد و دروان دروازه هم ایستاد؟
مدیرعامل پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت: برخی فشارهای بسیار زیادی را به دلیل اینکه منافع شان تامین نشد از جوانب مختلف می آورند. سر انتخاب سرمربی ببینید چقدر فشار بود؟ آیا از سر دلسوزی بود؟ عمده این افراد دنبال این بودند که یک مربی یک میلیون دلاری بیاوریم چون قبل از ما هم میلیون ها دلار را در جوی ریختند. اگر به عنوان مدیر دنبال سایه امن می گشتم مربی یک میلیون دلاری می آوردم و اگر هم نتیجه نمی گرفتم می گفتم من کارم را کرده ام.
وی ادامه داد: وقتی یک مربی داریم که کارشناسان و بازیکنان تاییدش می کنند چه الزامی دارد که بخواهیم به خاطر برآورده کردن خواسته چند فرد چسبیده به فوتبال این پول ها را بدهیم. در مورد تمدید قرارداد بازیکنان هم ببینید کدام تیم این کار را کرده است؟ اما چند وقت است در خصوص پرسپولیس شروع کرده اند چون بحث دیگری ندارند. بعد از بحث جذب مربی و بازیکن حالا به تمدید قراردادها رسیده اند. الان که تیم نتایج خوبی می گیرد یک نفر نمی آید بگوید که ما راه های درآمدسازی برای باشگاه داریم.
بیشترین آسیب از تیم ملی را پرسپولیس دیده است
درویش در مورد اینکه گفته است یکی از مدیران عامل سابق خسارت زیادی وارد کرده و آیا باشگاه اقدامی برای پیگیری حقوق از دست رفته کرده است یا خیر، تاکید کرد: نگفتم خسارت زیادی وارد کرده است، اما یقینا سازمان بازرسی در خیلی از این قراردادها به دلیل اینکه از حقوق عامه دفاع می کند، دخالت کرده است. البته با مطرح کردن این موارد چیزی به دست نمی آید و کمکی نمی شود و باید دست به دست هم دهیم تا آرامشی درست کنیم و از آن بهره ببریم.
وی ادامه داد: بیشترین آسیب از تیم ملی را پرسپولیس را دیده است و سه بازیکن شاخص ما آسیب دیدند. ما الان یک دروازه بان شاخص داریم که توانایی اش را هم نشان داد و اگر او را نداشتیم مصیبت بزرگی می شد؟ فدراسیون کدام بیانیه را داد که ما بهترین دفاع آسیا را از پرسپولیس گرفتیم؟
خبرنگاری پاسخ داد که قلعه نویی صحبت کرد و تشکر داشت درویش در این مورد گفت: قلعه نویی مثل دوست و برادر من است و خدا پدرش را بیامرزد که وقتی تیم پزشکی به او گفت که دستش مصدوم است گفت اگر مصدوم بود چرا او را آوردید؟ اگر او نبود که بازی بعدی هم بازی اش می دادند. درد که همه بازیکنان دارند، اما دوستی مصاحبه کرد و گفت که بازی قبلی آسیب دیده بود. اگر آسیب دیده بود پس چرا به ترکمنستان بردید؟
وی ادامه داد: اگر سوم فروردین به ما اعلام می کردند او دستش را گچ می گرفت و دو سه روز قبل هم آن را باز می کرد.
جواد (جون) نکونام منظورش پرسپولیس نبوده است
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص محرومیت عالیشاه گفت: خیلی جالب است. الان که در جلسه بودیم یکی از دوستان تماس گرفت و گفت. صحبت های عالیشاه از جابن تمام مفرسان و کارشناسان داوری هم تایید شد. پنالتی برای ما نگرفتند و خطای روی ترابی هم حتما اخراج داشت که نه تنها کارت ندادند، بلکه خطا هم نگرفتند. به نظر شما در این موارد بازیکن باید محروم شود یا داور؟ همه به موارد به افکاری باز می گردد که بر نمی تابد که پرسپولیس به روندش ادامه دهد. مثل همان موضوع تمدید قرارداد بازیکنان. کدام تیم قرارداد بازیکنش را تمدید کرده است؟ چرا از تیم دیگری این سوال را نمی پرسید؟
درویش در مورد اینکه نکونام گفته بود تیمی سه میلیون دلار در نیم فصل هزینه کرده است، گفت: جواد (جون) حتما از قیمت دلار اطلاع دارد. ما کلا دو بازیکن گرفتیم. آیا هر کدام آنها یک و نیم میلیون دلار قیمت دارند؟ من با شناختی که از نکونام دارم حتما منظورش پرسپولیس نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا