اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

ساکت:سپاهان بزرگترین باشگاه آسیا است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: این تیم از بارسلونا الگوبرداری کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا ساکت در آیین افتتاح فاز ۳ موزه افتخارات باشگاه سپاهان، اظهار داشت: تاریخ هر مجموعه‌ای سند گویای موفقیت‌ها، روزهای غم و شادی و سند ماندگاری در مور چهره‌هایی است که در آن مجوعه تلاش کردند، خون دل خوردند، همت کردند، غیرت به خرج دادند و آن مجموعه را پایا و پویا نگه داشتند.

وی افزود: رویکرد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر آن بوده که استانداردهای مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی، رسانه‌ای و همچنین استعدادیابی در حوزه های مختلف را بتواند جاری و ساری کند. امروز با یکی از پروژه های جاری شده باشگاه از نزدیک آشنا خواهید شد که فاز سوم آن افتتاح می‌شود‌. بالغ بر هشت فاز و در حال حاضر چهار تالار دارد. دست کم تالار دیگر در حال ساخت و آماده سازی است. یک الگو برگرفته شده از فوتبال بین‌المللی و به صورت مشخص از ورزشگاه بارسلونا است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: در حال حاضر ورزشگاه نقش جهان را تبدیل به قطب گردشگری ورزشی اصفهان کرده‌ایم و خانواده‌ها، دانش‌آموزان،دانشجویان، نیروهای مسلح، NGO ها و همه مردم امکان بازدید فراگیر از قطب ورزشی گردشگری اصفهان را دارند. در دل این ورزشگاه جدا از اینکه از امکانات استاندارد ورزشگاه بازدید می‌کنند، از موزه و قطب گردشگری که در این مجموعه ایجاد شده بازدید خواهند کرد و با تاریخ بلند سپاهان آشنا خواهند شد.

ساکت اضافه کرد: باشگاهی که کار خود را با نام شاهین آغاز کرده و بعد به سپاهان تغییر کرده و سپس سیمان سپاهان و آن گاه فولاد مبارکه سپاهان شده است‌. سال‌های سال است به عنوان بزرگ‌ترین، فراگیرترین، متنوع‌ترین باشگاه ورزشی ایران، خاورمیانه و حتی آسیا فعالیت می کند. باشگاهی که در حال حاضر در ۲۷ رشته ورزشی با ۸۸ تیم، ۲۵۴۰ ورزشکار در رشته های مختلف آقایان و بانوان فعالیت دارد. رویکرد مهم راهبردی شرکت فولاد مبارکه و هیات مدیره باشگاه چنین است که دوشادوش فعالیت‌های ورزشی، نگاهی به ورزش بانوان و آقایان داشته باشد‌.

وی ادامه داد: این یک راهبرد اساسی است که همدوش فعالیت‌های آقایان، بانوان نیز در همان سطح مورد توجه، عنایت و حمایت هستند. در این مجموعه از فروشگاه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید خواهید کرد‌. افتخار داریم به عنوان اولین فروشگاه باشگاه های کشور با همت همکارانم در حوزه بازرگانی یعنی کریمیان و همکارانش بازدیدکنندگان در این فروشگاه امکان خرید و استفاده از امکانات، البسه و تجهیزاتی که با برند سپاهان و برند تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در سال ۲۰۰۷ ثبت شده است دارند. از این طریق می‌توانند محصولات موردنیاز خود را ابتیاع کنند. البته در داخل شهر هم فروشگاه ایجاد شده و به همت ۴۶ پایگاه هم‌نام در سراسر کشور، در برخی استان‌ها نیز شعبه‌ها و بخش‌هایی از این فروشگاه در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل سپاهان توضیح داد: این رویکرد جدیدی است که تاریخ سپاهان مطابق آنچه بوده و واقعیات تاریخی دارد نوشته شود. در این تاریخ نویسی به کتاب شفاهی سپاهان و سابقه‌های این بخش هم توجه شده و در آینده به بازار نشر خواهد رفت. سعی شده تنوع رشته‌ها و جنسیت خانم‌ها و آقایان رعایت شود‌. مهم‌ترین اصلی که در این قالب مورد توجه قرار گرفته این است همه افرادی که در طول تاریخ فعالیت باشگاه، قلمی، قدمی، توپی برای سپاهان زده‌اند، مورد تکریم سپاهان برای همیشه خواهند بود.

ساکت افزود: تلاش بر این است همه آن‌ها و چهره شان را بتوان اینجا جست و جو کرد. البته طبیعی است چهره‌هایی هم هستند که سال‌ها به عنوان وفاداران باشگاه فعالیت کرده‌اند که در غرفه‌ای ویژه بخشی از خاطرات، تصاویرشان، امکانات و افتاده‌است شان دز اینجا به امانت گذاشته شده و مورد توجه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا