اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درویش: از ابتدای فصل ما اولین بار است مقابل هوادارانمان بازی کردیم/ ان‌شاءالله از این به بعد، بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شود

مدیرعامل پرسپولیس گفت: آیا تکنولوژی تیم‌های کشورهای همسایه با ما متفاوت است؟ آنها ۳-۴ روز در میان دارند بازی می‌کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر و پیش از دریافت جام قهرمانی سوپرجام گفت: بعد از مدت‌ها جام سوپرجام را در حضور هواداران قرار است دریافت کنیم. شب زیبایی است. از ابتدای فصل ما اولین بار است مقابل هوادارانمان بازی کردیم. ان‌شاءالله از این به بعد، بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: الان تیم ملی بازی دارد و برای فیفادی خود را آماده می‌کند و لیگ تعطیل می‌شود. ما یک بازی اورژانسی انجام می دهیم و سپس در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کنیم. پس از آن جام ملت‌های آسیا داریم. این اتفاق‌ها روی تیم ما بسیار تاثیر می‌گذارد. نه فقط ما، بلکه روی همه تیم‌های لیگ. همه تیم‌ها با این معضل مواجه هستند.

درویش گفت: من نمی‌دانم. آیا تکنولوژی تیم‌های کشورهای همسایه با ما متفاوت است؟ آنها ۳-۴ روز در میان دارند بازی می‌کنند. این مشکل برای باشگاه‌ها و بازیکنان است. ما باید بتوانیم بازیکنان را آماده نگه داریم. این کار سختی است. امیدواریم که عقلا بنشینند و تصمیم گیری کنند.

درویش در خصوص صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس و گل گهر اظهار داشت: من حتی صحنه آهسته را هم دیدم. به نظرم گل نشد. این کار، کار متخصصین است.

وی در خصوص ثبت قرارداد ۲ بازیکن سپاهان ادامه داد: همین چند وقت پیش گفتند که آنها سقف بودجه را رعایت نکردند و این مشکلات به وجود آمد. الان ۲ بازیکن دیگر ثبت کردند و می‌گویند جا و سقف داریم. آنها سقفشان چطور است، من نمی‌دانم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مطرح شدن مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای حمایت مالی یکی از اپراتورهای تلفن همراه اظهار داشت: پارسال ما چون دور زمین هم داشتیم، ۳۰ میلیارد تومان هم از محل قرارداد کم شده است. مسؤولین باید فکری بکنند که ما یک بستری برای درآمدزایی داشته باشیم. ما کمبودمان را بتوانیم از اسپانسر پیراهن جبران کنیم.

درویش در خصوص موضوع سپاهان که آیا شکایت می‌کند یا خیر، گفت: از ما برنمی‌آید. باید قوه‌ای فراتر از ما، قدرتی ماوراءالطبیعه پیگیری کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا