اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ برتر انگلیس: پیروزی پرگل لیورپول مقابل ساتهمپتون

یورپول با ارائه نمایشی درخششان با چهار گل از سد ساوتهمپتون گذشت.

به گزارش پیشرو ورزش، مرسی سایدی ها که با چهار امتیاز فاصله از صدر جدول در رده سوم لیگ برتر قرار دارند، امروز ۹۰ دقیقه حملاتی پیاپی روی دروازه ساتهمپتون انجام داده و در نهایت با چهار گل این تیم را مغلوب کردند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم به گل اول این دیدار دست یافت. ارسال زمینی اندرو رابرتسون از سمت چپ با ضربه دقیق دیگو ژوتا در مقابل دروازه همراه بود و مرسی سایدی ها از حریف خود پیش افتادند.

لحظاتی بعد و روی ارسال دوباره اندرو رابرتسون بود که لیورپول در آستانه زدن گل دوم هم قرار گرفت، اما ضربه سر سادیو مانه با اختلاف کمی از کنار دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳ بروخا از تعلل مدافعان لیورپول بهره برده و از زاویه ای تنگ می توانست گل تساوی ساوتهمپتون را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل خوب آلیسون بکر همراه شد.

اما در دقیقه ۳۲ این لیورپول بود که حملات خود را استمرار بخشیده و موفق به زدن گل دوم خود هم شد. این بار ارسال زمینی و دقیق محمد صلاح از سمت راست در مقابل دروازه خالی به دیگو ژوتا رسید و این ستاره پرتغالی موفق شد به راحتی گل دوم را به ثمر برساند.

اما حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم پیش از اتمام نیمه اول به گل سوم هم دست یافت. تیاگو که هفته قبل دروازه پورتو را باز کرد، باز هم از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد و شوت او بعد از برخورد به مک کارتی وارد دروازه ساوتهمپتون شد تا لیورپول نیمه اول را با برتری قاطعانه ۰-۳ به اتمام برساند.

لیورپول نیمه دوم را نیز خوب شروع کرد و در همان دقیقه ۵۰ سادیو مانه فرصت خوبی در گوشه محوطه برای زدن گل چهارم هم داشت، اما مک کارتی با حضور به موقع خود جلوی ضربه این بازیکن را گرفت.

اما دقایقی بعد و روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد بود که این بار ویرژیل فن دایک در محوطه جریمه ساوتهمپتون صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق موفق شد گل چهارم لیورپول را نیز به ثمر برساند.

در ادامه و روی ارسال رابرتسون بود که دیگو ژوتا فرصت بسیار خوبی برای زدن گل پنجم و ثبت هت تریک خود داشت، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار ضربه محمد صلاح در آستانه ورود به دروازه به سر سالیسو برخورد کرد تا در نهایت بازی با همان برتری ۰-۴ لیوررپول تمام شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا