اخبار ورزشیفوتبال جهان

داور بازی آرژانتین برزیل سکوت خود را شکست؛چرا مسئول VAR مرا مطلع نکرد!؟

پس از اعتراض شدید مسی علیه داوری بازی آرژانتین و برزیل، داور آن مسابقه سکوت خود را شکست و اظهار داشت که مسئول ویدیوچک باید مرا برای بررسی صحنه مشکوک فرامی‌خواند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار آرژانتین و برزیل در نیمه نهایی کوپاآمریکا با حاشیه های فراوان همراه بود. پس از بازی، مسی به اعتراض شدید از داوری پرداخت و به علت نگرفتن ۲ پنالتی تیمش اظهار داشت که تمام رقابت برای قهرمانی برزیل چیده شده است.

این اظهارات با واکنش های زیادی همراه بود و شب گذشته «رادی زامبرانو» سکوت خود را در خصوص آن بازی جنجالی شکست.

در خصوص پنالتی مشکوک اول که آرتور بر سر صحنه کرنر با اوتامندی درگیر شد زامبرانو اظهار داشت: اوتامندی هم برای درگیری به سوی آرتور می رود و به گونه ای هر دو بر سر جاگیری مناسب مبارزه میکنند. آرتور ضربه آرنج نزد ولی نکته ای که هست اتاق ویدیوچک باید برای بررسی این صحنه من را فرامی خواند که نکرد. به نظر داوران VAR  صحنه ۵۰ – ۵۰ بوده و پنالتی واضحی نبوده به همین علت به من نگفتند. در گزارش روز دوشنبه من گفتم که آنها باید به من می گفتند.

نکته جالب توجه این است که «لئودان گونزالس»، داور اتاق ویدیوچک در پاسخ به این گزارش اظهار داشت: من به داور بازی گفتم که برای دیدن صحنه پنالتی به تلویزیون کنار زمین مراجعه کند.

در خصوص پنالتی دوم نیز که موضوع بر سر درگیری آگوئرو و دنی آلوس بود زامبرانو گفت: در وهله اول خطا روی مدافع صورت میگیرد. چرا کسی دوربینی که از پشت این تصویر را گرفته است را نگاه نمی کند!؟

زامبرانو در خصوص اظهارات مسی نیز خاطر نشان کرد: من هیچ مشکلی با او ندارم، در واقع اظهاراتش مرا متعجب کرد ولی بدیهی است که هر کسی می تواند نظری داشته باشد!

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا